//

Probleem met albumhoes in iTunes.

Probleem met albumhoes in iTunes. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Gisteren kocht ik een album in de iTunes store. Het bevatte 13 tracks, waaronder de laatste een videoclip was. Dus, volledige album gedownloaded. Tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-13, 11:01
Jako3ob Jako3ob is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 10
Question Probleem met albumhoes in iTunes.

Hallo

Gisteren kocht ik een album in de iTunes store.

Het bevatte 13 tracks, waaronder de laatste een videoclip was.

Dus, volledige album gedownloaded. Tijdens de download zag ik dat de 12 gewone nummers de oorspronkelijke albumillustratie hebben en dat de videoclip een andere.

Nu is het probleem dat als ik naar iTunes ga, en ik ga kijken bij 'Albums' en 'Artiesten', de albumillustratie in het algemeen, tussen al mijn andere aangekochte CDs, de albumillustratie van de videoclip is.

Het stoort mij enorm omdat ik dit album zelf heb gekocht, de albumhoes in iTunes er totaal anders uitziet (het is dezelfde albumillustratie als bij de 12 nummers).

Als ik één van die 12 nummers afspeel, zie ik bovenaan bij de playerbalk wel de juiste hoes verschijnen. Maar als ik terugkeer naar het overzicht van alle albums, verschijnt de verkeerde hoes weer, die van de videoclip.

Dus ter verduidelijk:

* in iTunes, bij het overzicht van al mijn aankopen, gesorteerd op artiest en album, is de cover niet hetzelfde maar heeft de afbeelding van de videoclip.

* als ik het album open, erop klik, is de cover wel juist - net zoals hij in de iTunes store gepresenteerd stond, dus.

* ook als ik een nummer afspeel is de cover in de speelbalk bovenaan juist.


Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd.

Ik vind hier geen informatie over op het internet.

Bedankt.

Laatst gewijzigd door Jako3ob; 09-08-13 om 00:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Albumhoes wordt niet meer getoond op achtergrond BartW iPhone algemeen 0 22-10-10 16:06
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 15:40
hoe albumhoes bij cd zetten jeroenrd Archief 15 06-07-08 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.