//

geen wifi met wachtwoord

geen wifi met wachtwoord discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wete het er zijn al dergelijke topics maar aan die antwoorden heb ik niets (want ofwel geven ze me geen resultaat, ofwel kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-13, 13:46
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard geen Wi-Fi met wachtwoord

Ik wete het er zijn al dergelijke topics maar aan die antwoorden heb ik niets (want ofwel geven ze me geen resultaat, ofwel kan ik niet doen wat men voorstelt).
Mijn probleem: de iphone 5 "vindt" het netwerk en vraagt dus om het wachtwoord. telkens ik dat ingeef staat er "onjuist wachtwoord voor ...netwerk" en dat gebeurt ook als ik bij vrienden op hun netwerk wil en dus hun paswoord invoer.
De optie "vergeet dit netwerk" krijg ik niet: lijkt mij logisch vermits hij er ook niet mee verbonden was in het verleden.

Vind ik ergens een onbeveiligd netwerk gaat hij probleemloos op het netwerk.

Waar kan ik hier gaan zoeken om iets te veranderen: het moet dus in de iphone zijn en niet in de router vermits ik het bij vrienden ook heb. Zelf hebben we nog een i-phone, (4S) en alles werkt overal prima.

Of moet ik naar een applesupport? wara ik dan vrees ik wel enkele dagen het toestel zal moeten achterlaten zeker?
Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-13, 14:40
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dit is een iPad-forum. Stel je vraag op het iPhone-forum.
  #3  
Oud 12-08-13, 15:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walibieke Bekijk bericht
Ik wete het er zijn al dergelijke topics...
Inderdaad. Een ook en van jou en ook dat topic staat in het verkeerde forum.

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...achtwoord.html
  #4  
Oud 12-08-13, 16:11
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst.

Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Daarom een slotje op dit topic.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi daviej13 iPhone algemeen 28 20-02-14 12:19
iphone 4 onthoudt geen Wi-Fi wachtwoord Glenn-DUB iPhone algemeen 18 15-06-13 23:41
ik kan overal op Wi-Fi met wachtwoord behalve op de zaak . dan zegt 3gs onjuist wachtw veltmaat iPhone algemeen 0 22-04-13 22:25
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 07:08
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.