//

Fotos in App Fotoshack

Fotos in App Fotoshack discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een klein maandje in het bezit van een Ipad (Retina 128GB Wi-Fi 4G). Daarnaast gebruik ik een laptop-computer die op Windows-7 draait. Al snel kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-08-13, 21:37
Autistische Rimboeloper Autistische Rimboeloper is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Locatie: Velp
Berichten: 1
Question Fotos in App Fotoshack

Een klein maandje in het bezit van een Ipad (Retina 128GB Wi-Fi 4G). Daarnaast gebruik ik een laptop-computer die op Windows-7 draait. Al snel kwam ik er achter dat het overzetten van foto's van de laptop naar de Ipad via Itunes gebeurd. Helaas kwam ik er ook snel achter dan de Ipad niets aantrekt van de bestandstructuur bij het synchroniseren van je fotoalbums. Hierdoor komen je foto's kriskras door elkaar gehusseld op je Ipad te staan. Gelukkig kon dat opgelost worden door de aanschaf van de peperdure App "Fotochack". In deze App kun je de foto's wel in de Ipad sorteren op naam, datum, etc.

Helaas lukt het mij niet om de foto's rechtstreeks via Itunes in de App "Fotoshack" te plaatsen. Wat doe ik fout? Heeft iemand anders op dit forum ook ervaring met de Foto-App "Fotoshack"?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
fotos in app fotoshack



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
fotos jacobus53 iPhone algemeen 2 31-03-13 21:08
app voor muziek fotos Derbi95 iPhone Apps 0 13-01-13 20:24
App die fotos maakt als je verkeerde code intikt hattem00 Jailbreak apps en thema's 8 14-09-12 09:23
Beste iphone app om fotos te delen met ipad scoop1 iPhone Apps 12 21-01-12 09:06
Fotos pieterwillems Archief 5 24-03-09 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.