//

PC ITunes herkent mijn IPad en Iphone niet meer.

PC ITunes herkent mijn IPad en Iphone niet meer. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een back-up maken van mijn IPhone 4S en IPad 2. Mijn ITunes account herkent beide apparaten echter niet meer. De melding is: "Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-13, 22:26
peggycastle peggycastle is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 2
Standaard PC ITunes herkent mijn IPad en Iphone niet meer.

Ik wil een back-up maken van mijn IPhone 4S en IPad 2. Mijn ITunes account herkent beide apparaten echter niet meer. De melding is: "Er is een IPad aangesloten die niet wordt geïdentificeerd. Sluit opnieuw aan." Al enige tijd lukt het mij niet. Ik weet niet of ik bij het kiezen van een andere schijf voor ITunes informatie ben kwijt geraakt. Please, wie heeft raad voor mij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-13, 10:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peggycastle Bekijk bericht
Ik weet niet of ik bij het kiezen van een andere schijf voor ITunes informatie ben kwijt geraakt.
Dat zou best kunnen als je de iTunes bibliotheek niet op de juiste manier verplaatst hebt naar een andere HDD. Lees het onderstaande KB van Apple eens over dit proces:

iTunes voor Windows: uw map iTunes Media verplaatsen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn iphone 4 word niet meer herkent in pc en itunes?? willemst iPhone algemeen 5 13-02-13 11:41
Windows: itunes herkent mijn iphone niet meer bosje62 iTunes 5 22-10-12 12:11
itunes herkent mijn iphone niet meer Vlerkstar iTunes 1 22-08-12 01:40
Windows: Itunes herkent mijn Iphone niet meer SuzanneYana iTunes 0 23-01-12 02:24
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer 00melo00 Jailbreak 0 31-03-10 08:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.