//

Ipad Retina reageert niet meer

Ipad Retina reageert niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb even een vraagje. Sorry voor het ingewikkelde verhaal. Ik heb een Ipad Retina en tot gister deed ie het goed. Behalve dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-13, 16:50
jillie jillie is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 16
Standaard Ipad Retina reageert niet meer

Hallo,

Ik heb even een vraagje. Sorry voor het ingewikkelde verhaal. Ik heb een Ipad Retina en tot gister deed ie het goed. Behalve dat hij niet meer opgeladen kon worden omdat de kabel kapot was. Gisteren een nieuwe besteld en deze is vandaag binnen gekomen.

Nu heb ik de Ipad gisteravond nog gebruikt en uiteindelijk bij 9% uitgezet. Althans dat dacht ik want als ik hem had uitgezet ging hij weer aan als ik per ongeluk het scherm aanraakte of de home knop indrukte. Ik denk dus dat hij vannacht helemaal is leeggelopen.

Nu kreeg ik vandaag het kabeltje binnen en wilde mijn Ipad opladen alleen hij reageert helemaal nergens op. Heb een uur gewacht, home + power button samen, in de pc, maar helemaal niks.

Nu zag ik dat de usb kabel die ik heb besteld voor de Iphone 5/ Ipod Touch is. Kan het misschien daaraan liggen? Het is precies hetzelfde snoertje als van de Ipad Retina. Maar misschien toch een verschil? Of ligt het aan de Ipad?


Ik hoop dat één van jullie het weet.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-13, 17:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarschijnlijk is de accu te diep ontladen. Sluit de iPad met de originele USB-kabel aan de de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit. Na een tijdje zou de iPad moeten opstarten. Omdat die iPad drie accucellen gebruikt kan het wel even duren voor hij opstart.
  #3  
Oud 27-08-13, 17:15
jillie jillie is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 16
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie Timosha!

Ben hem nu al 2 uur aan het opladen, maar nog steeds een zwart scherm. Ook geprobeerd te resetten maar doet echt helemaal niks.

Zou het aan de kabel kunnen liggen? Aangezien op de site stond dat hij voor de Ipod Touch 5/Iphone 5 is.

Mijn vorige snoertje was namelijk voor de Iphone 5 en Ipad Retina dus ik dacht dat deze dan waarschijnlijk hetzelfde zou zijn ook al stond er niet bij dat ie voor de retina is.
  #4  
Oud 27-08-13, 17:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jillie Bekijk bericht
Zou het aan de kabel kunnen liggen?
Nee, dat denk ik niet. Ik heb hier een iPhone 5 en een iPad 4. Ik weet niet meer welke Lightning kabel bij wel toestel behoorde. Zij werken beiden op de ipad 4 en iPhone 5.
  #5  
Oud 27-08-13, 17:20
jillie jillie is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 16
Standaard

Dan laat ik hem wel even een tijdje zo liggen. Hij zit al vanaf 3 uur in de oplader, maar misschien duurt het toch wat langer.

Ik wacht het dan nog wel even af...

In ieder geval bedankt voor je hulp. Nu weet ik dat het waarschijnlijk niet aan de kabel zal liggen.
  #6  
Oud 27-08-13, 17:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

En je hebt wel die harde reset uitgevoerd terwijl de iPad aan de lader was aangesloten?
  #7  
Oud 27-08-13, 17:29
jillie jillie is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 16
Standaard

Ja ook al geprobeerd, maar helaas geen resultaat.

Misschien vergt het toch wat meer geduld.
  #8  
Oud 27-08-13, 19:57
jillie jillie is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 16
Standaard

Ipad doet iets! Hij is nu aan het opladen (erg traag). Heb nu al een tijdje een batterij symbool op m'n scherm met een spannings teken. Hopelijk gaat ie het nog doen
  #9  
Oud 27-08-13, 20:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jillie Bekijk bericht
Ipad doet iets! Hij is nu aan het opladen (erg traag).
Dat is normaal. Als het besturingssysteem niet opgestart is wordt er heel traag met een heel lage stroom ongecontroleerd opgeladen. Zodra iOS opgestart is wordt gecontroleerd geladen met 2.100 mA.

De iPad 4 heeft een kanjer van een accu, dus dat kan nog even duren alvorens de bootspanning hoog genoeg is om iOS op te starten. Maar het gaat de goede kant op.
  #10  
Oud 27-08-13, 20:04
jillie jillie is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 16
Standaard

Oke hartstikke bedankt voor je hulp! Hoop dat het goed blijft gaan. Ik heb geduld haha

Ik houd je op de hoogte.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 augustus 2013 om 21:31 ----------

Goed bericht: hij is doet het weer! Ik juich niet te vroeg maar hij is opgestart dus nu beginnen we beginnen bij 1%
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 reageert niet meer bwardt iPad algemeen 4 01-02-13 23:53
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer applebijter iPhone algemeen 5 26-02-12 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.