//

Mijn Ipad 4 Wi-Fi +4G geeft stroomschokken

Mijn Ipad 4 Wi-Fi +4G geeft stroomschokken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren geeft mijn ipad stroomschokken als ik hem aanraak. (Hij zat niet in de oplader) Het begon toen ik een foto ging maken toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-13, 14:33
namleok namleok is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Unhappy Mijn Ipad 4 Wi-Fi +4G geeft stroomschokken

Sinds gisteren geeft mijn ipad stroomschokken als ik hem aanraak. (Hij zat niet in de oplader)

Het begon toen ik een foto ging maken toen hoorde ik een stroomschok geluidje en kreeg ook een schok. Een paar minuten lang was dit en daarna de hele avond geen last van gehad.

Vandaag ging ik weer op mijn ipad en was er niets aan de hand. Ik maakte weer een foto en toen deed hij weer het zelfde. Daarna wou ik dit probleem even op internet opzoeken op de ipad en toen ik ging tikken werd de schok nog groter wat ik bijna door me hele arm voelde. Me vriend kreeg hetzelfde toen hij het uitprobeerde.

Nu vind ik het niet echt een fijn idee om op mijn ipad te zitten met deze schokken.

Nu is mijn vraag of meer mensen dit hebben meegemaakt en weten waar het aan ligt of wat ik eraan kan doen?

Ik hoor het graag!

Groetjes Anouk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-13, 15:31
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Het enige wat je kan doen is naar de winkel gaan. Dit kan en mag niet gebeuren. Laat de verkoper het eens uitproberen, en van de schok zal hij een nieuwe aan je geven.
__________________
  #3  
Oud 08-09-13, 15:35
namleok namleok is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Het enige wat je kan doen is naar de winkel gaan. Dit kan en mag niet gebeuren. Laat de verkoper het eens uitproberen, en van de schok zal hij een nieuwe aan je geven.
Thanks voor je reactie. Ik was inderdaad al van plan om naar een apple store te gaan. Maar ik heb deze ipad nooit in de winkel gekocht dus een garantie bewijs heb ik niet helaas. Maar ik zal kijken wat ze hiervan gaan zeggen.
  #4  
Oud 09-09-13, 20:20
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

En je weet zeker dat je zelf niet opgeladen bent: bepaalde kleding, schuiven over de bank ? En je vriend kreeg de iPad van jou aangereikt, terwijl jij enorm geladen bent ?
Want zulke schokken krijg je toch niet bij 5 V....
  #5  
Oud 11-09-13, 00:48
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door namleok Bekijk bericht
Thanks voor je reactie. Ik was inderdaad al van plan om naar een apple store te gaan. Maar ik heb deze ipad nooit in de winkel gekocht dus een garantie bewijs heb ik niet helaas. Maar ik zal kijken wat ze hiervan gaan zeggen.
Je hoeft voor apple geen aankoopbon te hebben als het ding binnen een jaar van fabrieksgarantie valt. Wanneer je iPad voor het eerst geactiveerd is (kan je zelf nakijken https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do) is voor Apple voldoende zij hebben geen aankoopbon nodig!
Je kan na de Apple store gaan Amsterdam of contact via telefoon (0800 0200 570) en dan komen ze hem gratis ophalen via UPS.
Reageren

Labels
ipad, schok



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron marleenjoosten iPhone algemeen 3 09-03-13 02:13
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! WidoFoto iPad accessoires en onderdelen 0 28-12-12 20:12
mijn ipad geeft zwart beeld. boaz21 iPad algemeen 2 14-11-12 12:27
Hoe geeft ik mijn apple ID als gehackt aan? lex789 iPad algemeen 1 21-09-12 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.