//

Video's You Tube naar beginscherm of bladwijzerbalk "saven" lukt niet meer.

Video's You Tube naar beginscherm of bladwijzerbalk "saven" lukt niet meer. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Heb al enige maanden een iPad 32 gb ( zwart ) retina waarop ik o.a. muziek-video's van You Tube bewaar. Ik deed dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-13, 12:23
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Unhappy Video's You Tube naar beginscherm of bladwijzerbalk "saven" lukt niet meer.

Hallo iedereen,
Heb al enige maanden een iPad 32 gb ( zwart ) retina waarop ik o.a. muziek-video's van You Tube bewaar. Ik deed dat op het beginscherm of op de bladwijzerbalk. Terwijl ik de video beluisterde, kon ik rechts in smalle balk "scrollen" in de vele gerelateerde video's. Rechtsboven ook zoekbalkje aanwezig. Had al enige tijd een You Tube-app geinstalleerd die ik eigenlijk niet gebruikte.
Sinds gisteren kan dat niet meer ! Smalle balk rechts en rechtsboven is weg .
Kan nieuwe video's niet meer op beginscherm of bladwijzerbalk brengen, kan ze wel bekijken maar enkel op "afspeellijst" of "favoriet" van You Tube bewaren. Kan ook geen reacties op die video's meer plaatsen. Heb waarschijnlijk per abuis een afspeellijst ingetikt, iets verkeerd ingesteld? Ik had toch liever de vroegere situatie, of is dit niet meer omkeerbaar? Weet een ervaren iPad-gebruiker misschien een oplossing?
Met vriendelijke groeten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-13, 22:13
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Begrijp het niet, gebruik je deze URL:
Katy Perry - Roar (Official) - YouTube ?

Bij mij lukt saven wel en de rechter"balk" is er ook.
  #3  
Oud 11-09-13, 12:21
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard Kan niet meer saven naar beginscherm, geen rechterbalk.

Hallo Beech 43,
Als ik klik op uw url Katy Perry - Roar (official ) - You Tube, zie ik ook rechterbalk en kan ik saven naar alle kanten. Maar ga ik nu via safari, dan kan ik dat niet meer, heel raar.
  #4  
Oud 12-09-13, 17:06
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard

Hallo Beech 43,
Na een slapeloze nacht en veel gepieker heb ik de oorzaak kunnen vinden. Ik zal per abuis de app van You Tube ingeklikt hebben. Die stond op mijn beginscherm, heb deze verwijderd. Nu kan ik terug saven naar bladwijzerbalk of beginscherm, heb terug de smalle zoekbalk, rechts. Toch bedankt Beech 43.
Met vriendelijke groeten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App "Contacten" niet op beginscherm van Iphone 4s antonzwart iPhone Apps 8 09-11-11 20:52
iPhone: unjailbreaken lukt niet! please help! zit nu met een "brick" Geert1976 Jailbreak 51 22-07-11 10:03
Windows: "Muziek Handmatig Beheren" naar Iphone lukt niet?! s881043 iTunes 2 03-04-10 19:11
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.