//

Krijg foto's niet weg van mijn iPad

Krijg foto's niet weg van mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb nieuwe eboeken gekregen voor mijn ipad en ik wil ze er graag opzetten. Via Itunes heb ik al de foto's verwijderd en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-13, 20:50
dejongemi dejongemi is offline
• iOS 3.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard Krijg foto's niet weg van mijn iPad

Hallo
Ik heb nieuwe eboeken gekregen voor mijn ipad en ik wil ze er graag opzetten.
Via Itunes heb ik al de foto's verwijderd en heb op itunes nog 2 GB vrij.
Op mijn ipad staan nog steeds foto's vermeld terwijl ik ook via mijn computer het een en ander heb verwijderd.
Nu wil ik graag boeken er naar toe kopiëren en krijg ik de foutmelding apparaat is niet verbonden, terwijl dit overduidelijk wel zo is.
Op Itunes staat dat ik slechts 9 foto's op mijn ipad heb staan, bij instellingen op mijn ipad 2 staat dat er ruim 900 op staan.

Lieve mensen wie weet de gouden tip voor mij aub.

Op mijn iphone5 en ipad 2 zijn dankzij IOS7 alle boeken verwijderd, hoe krijg ik deze er weer op?
Help


groet
Else

Groet
Else

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 19:58 ----------

Hoe kan ik boeken toevoegen op mijn Ipad2 zonder de melding dat de ipad niet verbonden is met de pc, terwijl deze duidelijk wel aangesloten is.

Kan in mijn computer op de pc ook geen boeken vinden op mijn ipad terwijl er bijna 100 op staan.
Al gelezen boeken zou ik ook willen verwijderen, maar ja dan moet ik wel weten hoe en waar.

Uw hulp wordt dankbaar aanvaard.

Laatst gewijzigd door dejongemi; 22-09-13 om 21:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-13, 23:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hoe zijn de foto's en de boeken op je iPad gekomen ?
Als de foto's niet via synchroniseren op je iPadijn gekomen kun je ze handmatig verwijderen. Dit geldt ook voor je boeken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP, krijg vervelende popup/berichtjes van home.kpn.nl.....hoe krijg ik ze weg? Liliane1967 iPhone algemeen 11 26-10-14 11:57
Windows: Help: krijg mijn iphone niet en mijn ipad wel gekoppeld aan itunes. Ddeswijzen iTunes 3 01-04-13 17:30
Foto: Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone af? dr34mcatcher Muziek, foto & video 27 24-05-11 11:23
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 19:18
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.