//

iPad Mini moet opeens geactiveerd worden

iPad Mini moet opeens geactiveerd worden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Mijn iPad startte zichzelf net uit het niets opnieuw op. Nu krijg ik het ontgrendelscherm en daarna moet ik mijn iPad activeren met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-13, 10:53
Daandanoon Daandanoon is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard iPad Mini moet opeens geactiveerd worden

Hey,
Mijn iPad startte zichzelf net uit het niets opnieuw op. Nu krijg ik het ontgrendelscherm en daarna moet ik mijn iPad activeren met mijn Apple ID en wachtwoord, wanneer ik dat doe komt de ipad in een loopje en keert hij steeds terug naar datzelfde scherm waar ik weer mijn gegevens in moet vullen. Af en toe gaat hij naar een scherm waarop staat dat de activeringsservers van apple het niet doen, en dat ik het nog maar eens moet proberen, of aan iTunes koppelen. Ik heb het nu zeker al 15 keer opnieuw gedaan, dat helpt niks. Als ik hem aan iTunes koppel kan ik de iPad niet herstellen omdat zoek mijn iPad nog aanstaat, dat moet ik eerst uitzetten op mijn iPad, maar ik kan dus niet op mijn iPad. Wat moet ik hier mee doen? Apple bellen heeft ook geen zin, dan moet ik 35 euro betalen om ze hun eigen fouten op te laten lossen. Dat ga ik dus echt niet doen.

Kan iemand me hier mee helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-13, 10:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben je heel zeker dat op die iPad iOS 7 staat en niet iOS 7 Beta 6 die vandaag vervallen is?
  #3  
Oud 06-10-13, 11:00
Daandanoon Daandanoon is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Uhmm.. Ik heb hem wel geupdate, maar dat ging niet helemaal zoals het moet. Tijdens het updates crashten mijn iPad en iPhone allebei tegen het eind van de installatie, na mijn iPhone hersteld te hebben stond daar iOS 7.0 gewoon op. Ik ben er vanuit gegaan dat dat bij mijn iPad ook zo werkt. Maar dat zal dan wel niet. Hoe kan ik dat nu wel fixen dan?
  #4  
Oud 06-10-13, 11:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daandanoon Bekijk bericht
Wat moet ik hier mee doen? Apple bellen heeft ook geen zin, dan moet ik 35 euro betalen om ze hun eigen fouten op te laten lossen. Dat ga ik dus echt niet doen.
Als jij een Beta firmware gebruikt en die laat vervallen dan is dat écht niet de fout van Apple. Apple heeft aan alle ontwikkelaars een mail gestuurd dat zij moeten updaten naar iOS 7 GM. Die mail heb je dan waarschijnlijk gemist.

1) Ga naar www.icloud.com en verwijder die iPad uit "Find my iPhone/iPad";
2) Zet de iPad in DFU mode;
3) Herstel de iPad met iTunes 11.1.1
  #5  
Oud 06-10-13, 11:12
Daandanoon Daandanoon is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoe verwijder je via icloud.com de iPad uit find my iPhone / iPad dan?
  #6  
Oud 06-10-13, 11:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daandanoon Bekijk bericht
Hoe verwijder je via icloud.com de iPad uit find my iPhone / iPad dan?
iCloud: Uw apparaat van 'Zoek mijn iPhone' verwijderen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 crasht en moet elke keer reset worden Toetje53 iPad algemeen 3 20-02-12 08:44
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 04:03
iPhone: Iphone moet geactiveerd worden, een hardware unlock kan ik dan activeren? miicker Jailbreak 7 14-10-10 23:55
iPhone: iphone moet geactiveerd worden maar gaat niet via jailbreak programma's. natenextdoor Jailbreak 18 02-01-10 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.