//

"Oude" favorieten niet te verwijderen in Ios7.

"Oude" favorieten niet te verwijderen in Ios7. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is even wennen hoe alles werkt maar ik kom er niet achter hoe in Safari de "oude" favorieten van Ios6 verwijderd kunnen worden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-13, 11:43
pejola pejola is offline
 
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 7
Standaard "Oude" favorieten niet te verwijderen in Ios7.

Hallo,

Het is even wennen hoe alles werkt maar ik kom er niet achter hoe in Safari de "oude" favorieten van Ios6 verwijderd kunnen worden.

Deze zijn meegegaan met de update maar blijven staan, ze zijn zichtbaar via het + icoon, maar niet in de lijst die verschijnt als je op de drie stipjes klikt.
Erop staan en vasthouden zodat een kruisje verschijnt, of ze omhoog swipen, niks lijkt te lukken.

En terzijde: lastig dat bij het icoon om een bladwijzers te maken (links van de zoekbalk) niet meer een icoon verschijnt 'favorieten', wel 'leeslijst' etc.

Vast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-13, 20:20
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Vraag 1 Heeft dit misschien iets te maken met het syncen van tabbladen en zo in Safari ? Misschien een oude sync? Ik doe dit niet en hier staat alles ook gewoon in de lijst. Verwijder je ze daar dan zijn de icoontjes bij het plusje ook weg.

Vraag 2 Je kan dit (links van de zoekbalk) ook doen. Bladwijzer-lokatie favorieten aanvinken en dan rechtsboven op bewaar tikken. Dit blijft zo staan dus op bewaar tikken is dan genoeg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" WillemAntoon iPad Apps 4 01-10-13 17:41
"Oude" mail verwijderen na synchroniseren palbada iPhone algemeen 5 01-09-13 10:18
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
"Laden" - Installeert niet - Onmogelijk verwijderen? SeppaR iPhone Apps 2 27-08-08 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.