iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Tips om iPad niet te beschadigen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/145763-tips-om-ipad-niet-beschadigen.html)

Jewel 07-10-13 08:16

Tips om iPad niet te beschadigen
 
Ik heb een iPad 4 en ik heb nu een krasje en een gat in de plastic en ik weet niet hoe dat komt. Heeft er iemand tips zodat ik (maar vast wel meer mensen) mijn iPad niet meer beschadig?
Ik heb hem nu 3 weken en gebruik een hoesje die de achterkant beschermt een een hoesje die de hele iPad beschermt ( zonder magneet).

XIII 07-10-13 08:19

Welk plastic?

Jewel 07-10-13 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 922385)
Welk plastic?

Ik bedoel alliumim

rebelle 07-10-13 10:20

Ik heb mijn ipad al anderhalf jaar alleen met magneethoes vooraan . Die vliegt in mijn rugzak en ligt op een travertin tafel of houten tafel enfin een beetje overal . Er zijn krasjes maar toch geen gaten hoor .

Jewel 07-10-13 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rebelle (Bericht 922482)
Ik heb mijn ipad al anderhalf jaar alleen met magneethoes vooraan . Die vliegt in mijn rugzak en ligt op een travertin tafel of houten tafel enfin een beetje overal . Er zijn krasjes maar toch geen gaten hoor .

Ik heb zelf geen idee hoe het krasje kwam of het gaatje bij mij. Ik heb hem niet laten vallen etc.

RWK 07-10-13 12:33

1) Koop een hoesje
2) Breng een screenprotector aan de display
3) Ga er zuinig mee om
4) Laat hem niet ergens rondslingeren

Ik denk dat dit genoeg tips zijn 😉

Jewel 07-10-13 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 922627)
1) Koop een hoesje
2) Breng een screenprotector aan de display
3) Ga er zuinig mee om
4) Laat hem niet ergens rondslingeren

Ik denk dat dit genoeg tips zijn 😉

Als ik hem niet gebruik zet ik hem soms op mijn bed en vaak op mijn nachtkastje. Anders zet ik hem op tafel. Kan het gevaarlijk zijn als ik hem op mijn bed zet?

suzuki2002 07-10-13 16:51

Echt waar , dit kan toch niet serieus zijn ??????

RWK 07-10-13 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewel (Bericht 922776)
Als ik hem niet gebruik zet ik hem soms op mijn bed en vaak op mijn nachtkastje. Anders zet ik hem op tafel. Kan het gevaarlijk zijn als ik hem op mijn bed zet?

Wat bedoel je met gevaarlijk? Het is echt niet gevaarlijk om hem op je bed te gebruiken. Als je het bedoelt met krassen, zou het ook niet veel uitmaken. Het liefst zou ik je aanraden om toch een hoesje en een screen protector aan te schaffen. Dan hoef je niet bang meer te zijn voor eventuele krassen.

Succes ;)

Jewel 07-10-13 17:18

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 922838)
Wat bedoel je met gevaarlijk? Het is echt niet gevaarlijk om hem op je bed te gebruiken. Als je het bedoelt met krassen, zou het ook niet veel uitmaken. Het liefst zou ik je aanraden om toch een hoesje en een screen protector aan te schaffen. Dan hoef je niet bang meer te zijn voor eventuele krassen.

Succes ;)

Ik heb een screenprotector en een hoesje. 2 verschillende, maar niet van Apple. De schade zit niet waar het hoesje zit.

Foto updatehttp://forum.iculture.nl/attachment....1&d=1381162495
Dat witte is het gaatje. Ik kon het nog een tijdje bewegen en nu komt er alleen wit spul eruit.

absrnd 08-10-13 01:25

Het best wat je kan doen, is de iPad geheel te ontdoen van covers of beschermlagen, dat is voor de iPad het prettigst.

daarna moet je met twee of meerdere vingers voorzichtig wrijven over dat plekje met het gaatje, het best werkt als je, je vingers insmeerd met een creme, dat voorkomt pijnlijke wrijf plekken.

als je goed heen en weer wrijft over het gaatje, zal er na een tijdje het witte spul uitkomen, dan is je ipad weer goed en tevreden.

maar houd rekening dat de iPad hier snel aan went, en je steeds vaker en sneller over dat plekje moet wrijven om het witte spul er uit te krijgen !

het is niet eenvoudig om een iPad tevreden te houden.

Jewel 08-10-13 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door absrnd (Bericht 923139)
Het best wat je kan doen, is de iPad geheel te ontdoen van covers of beschermlagen, dat is voor de iPad het prettigst.

daarna moet je met twee of meerdere vingers voorzichtig wrijven over dat plekje met het gaatje, het best werkt als je, je vingers insmeerd met een creme, dat voorkomt pijnlijke wrijf plekken.

als je goed heen en weer wrijft over het gaatje, zal er na een tijdje het witte spul uitkomen, dan is je ipad weer goed en tevreden.

maar houd rekening dat de iPad hier snel aan went, en je steeds vaker en sneller over dat plekje moet wrijven om het witte spul er uit te krijgen !

het is niet eenvoudig om een iPad tevreden te houden.

Heb je dit ook gehad?

wollie1979 08-10-13 13:40

Deze moet je hebben: Melkco Leather Front & Back Cover Zwart Apple iPad 2 / 3 / 4 - PDAshop.nl

Deze gebruik ik ook en vind ik echt ideaal. De iPad is perfect beschermd en ook veel handzamer.

Bomans 08-10-13 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewel (Bericht 923270)
Heb je dit ook gehad?


:eek: ........

suzuki2002 08-10-13 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door absrnd (Bericht 923139)
Het best wat je kan doen, is de iPad geheel te ontdoen van covers of beschermlagen, dat is voor de iPad het prettigst.

daarna moet je met twee of meerdere vingers voorzichtig wrijven over dat plekje met het gaatje, het best werkt als je, je vingers insmeerd met een creme, dat voorkomt pijnlijke wrijf plekken.

als je goed heen en weer wrijft over het gaatje, zal er na een tijdje het witte spul uitkomen, dan is je ipad weer goed en tevreden.

maar houd rekening dat de iPad hier snel aan went, en je steeds vaker en sneller over dat plekje moet wrijven om het witte spul er uit te krijgen !

het is niet eenvoudig om een iPad tevreden te houden.



Bij kwam er na dit gedaan te hebben na 4 maanden een ipad mini uit

Jewel 08-10-13 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 (Bericht 923287)
Deze moet je hebben: Melkco Leather Front & Back Cover Zwart Apple iPad 2 / 3 / 4 - PDAshop.nl

Deze gebruik ik ook en vind ik echt ideaal. De iPad is perfect beschermd en ook veel handzamer.

Hebben ze er ook eentje zonder leer? (Vanwege prijs ;))

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2013 om 17:22 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 923366)
Bij kwam er na dit gedaan te hebben na 4 maanden een ipad mini uit

Weet je hier ook de oorzaak van?

Beech43 08-10-13 18:27

Door het ontdoen van alle beschermlagen en covers. Dan loop je een risico.

Jewel 08-10-13 19:34

Ik heb met Apple gepraat en ze weten hier niks van.
Ze boden me aan om naar een Apple Store te gaan maar dat wil ik niet.
Ik ga eerst het advies van Suzuki2002 opvolgen en mocht het bij het nieuwe jaar niet weg zijn ga ik naar de Apple Store.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.