iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Help, uitgesloten uit de ipad .... (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/146156-help-uitgesloten-de-ipad.html)

johanneslol 14-10-13 11:10

Help, uitgesloten uit de ipad ....
 
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem op mijn werk en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Specs ipad:

IPad 2 Wi-Fi only 16 GB
IOS versie 7.0.2


Het probleem:

De ipad is gelocked met icloud, activeren vereist een wachtwoord van een emailadres dat niet meer bestaan! En uitloggen van dit account hetzelfde wachtwoord.

Het email account is automatisch verwijderd, en het recover email adres ook. De leerling zelf is zijn wachtwoord ook vergeten. Maar nu is de ipad dus waardeloos...

Mogelijke oplossingen geprobeerd:
herstellen in de ipad zelf.
Herstellen via Itunes.
Ipad in DFU mode gezet en hersteld.

Proberen het linken aan een nieuwe apple id door op de webpagina het email adres te veranderen naar de oude. Dit is niet mogelijk.


Wij zitten met de handen in het haar, hopelijk kunnen jullie ons helpen.

Guest-20180925190238 14-10-13 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol (Bericht 925231)
Wij zitten met de handen in het haar, hopelijk kunnen jullie ons helpen.

Dat is het nieuwe beveiligingsmechanisme van iOS 7. Je zal toch het iCloud Apple ID + paswoord moeten gebruiken waar de iPad mee beveiligd is om:

1) De iPad in www.icloud.com uit "Find my iPad" te verwijderen;
2) De iPad te herstellen en/of te opnieuw te activeren;

Of het email adres dat gebruikt werd als iCloud Apple ID vervallen is maakt niet zoveel uit.

johanneslol 14-10-13 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 925233)
Dat is het nieuwe beveiligingsmechanisme van iOS 7. Je zal toch het iCloud Apple ID + paswoord moeten gebruiken waar de iPad mee beveiligd is om:

1) De iPad in www.icloud.com uit "Find my iPad" te verwijderen;
2) De iPad te herstellen en/of te opnieuw te activeren;

Of het email adres dat gebruikt werd als iCloud Apple ID vervallen is maakt niet zoveel uit.

Dat wachtwoord is nooit meer te achterhalen aangezien de enige die hem wist hem is vergeten. En het herstellen kan ook niet meer, aangezien die account zijn gewist...

Guest-20180925190238 14-10-13 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol (Bericht 925238)
Dat wachtwoord is nooit meer te achterhalen aangezien de enige die hem wist hem is vergeten.

Dan zal je contact met Apple moeten opnemen vrees ik.

Op een ander forum heb ik gelezen dat Apple dat beveiligingsmechanisme kan verwijderen uit iCloud. Maar dan zal je wel keiharde bewijzen moeten voorleggen dat jij of jouw werkgever de rechtmatige eigenaar van die iPad is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.