Help, uitgesloten uit de ipad ....
Hallo iedereen,
Ik zit met een probleem op mijn werk en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Specs ipad: IPad 2 Wi-Fi only 16 GB IOS versie 7.0.2 Het probleem: De ipad is gelocked met icloud, activeren vereist een wachtwoord van een emailadres dat niet meer bestaan! En uitloggen van dit account hetzelfde wachtwoord. Het email account is automatisch verwijderd, en het recover email adres ook. De leerling zelf is zijn wachtwoord ook vergeten. Maar nu is de ipad dus waardeloos... Mogelijke oplossingen geprobeerd: herstellen in de ipad zelf. Herstellen via Itunes. Ipad in DFU mode gezet en hersteld. Proberen het linken aan een nieuwe apple id door op de webpagina het email adres te veranderen naar de oude. Dit is niet mogelijk. Wij zitten met de handen in het haar, hopelijk kunnen jullie ons helpen. |
Citaat:
1) De iPad in www.icloud.com uit "Find my iPad" te verwijderen; 2) De iPad te herstellen en/of te opnieuw te activeren; Of het email adres dat gebruikt werd als iCloud Apple ID vervallen is maakt niet zoveel uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Op een ander forum heb ik gelezen dat Apple dat beveiligingsmechanisme kan verwijderen uit iCloud. Maar dan zal je wel keiharde bewijzen moeten voorleggen dat jij of jouw werkgever de rechtmatige eigenaar van die iPad is. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15. |