Inloggen op i-Pad ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien kan iemand mij helpen!! Ik kan niet inloggen op mijn i-Pad, nochtans verbinding via Wi-Fi ??? Moet er een programma geplaatst worden of is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen op i-Pad ?
Misschien kan iemand mij helpen!!
Ik kan niet inloggen op mijn i-Pad, nochtans verbinding via Wi-Fi ??? Moet er een programma geplaatst worden of is er een andere instelling mogelijk?? Dank voor de eventuele respons. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met "inloggen op iPad"? Een iPad moet je alleen maar ontgrendelen om te kunnen gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Hello, dit gaat hem over inloggen ivm site waarop U bv abonnee bent, dit kan een bank zijn, of een veilingsite of bv in mijn geval :alles volgen.nl dit is een site voor het opvolgen van Uw wagen via GPS ?? Geen enkel probleem via mijn i-Phone en i-Mac, maar op mijn i-Pad lukt het niet ?
Dit vooral met het oog op vakantie in het buitenland enz ... Dank bij voorbaat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mappen in I-pad | catmen | iPad algemeen | 2 | 29-07-13 16:41 |
Wi-Fi op mijn i pad 2 | Hal00125 | iPad algemeen | 8 | 30-01-13 12:30 |
Outlook for I pad | Spirewit | iPad Apps | 7 | 30-03-12 13:28 |
fifa 12 i pad | muse bliss | iPad Games | 1 | 24-01-12 08:04 |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
|
|