iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Muziek verwijderen van Ipad onder IOS 7.0.2 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/146216-muziek-verwijderen-ipad-onder-ios-7-0-2-a.html)

Sappas 15-10-13 13:56

Muziek verwijderen van Ipad onder IOS 7.0.2
 
Ik heb mijn muziek verwijderd op mijn iPad door onder Itunes Muziek synchroniseren uit te zetten en dan te synchroniseren.

Nu zijn alle nummers die ik van mijn pc had geladen verwijderd, behalve de nummers die ik gratis via bepaalde apps heb kunnen downloaden of die ik gekocht heb.
Deze nummers wil ik ook verwijderen.
Dit lukt me niet.

Via instellingen/algemeen/gebruik/muziek heb ik de gegevens van Muziek ook verwijderd.
Dit had geen effect.
Gaarne ondersteuning.

Als dat gebeurd is dan wil ik vanaf mijn pc alleen muziek uit een bepaalde map op mijn iPad zetten.
Ook graag hierbij ondersteuning.

Groetjes,

Huub

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2013 om 13:07 ----------

Gekochte muziek heb ik kunnen verwijderen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2013 om 13:12 ----------

Ik dacht dat ik de gekochte muziek kon verwijderen door bij iTunes de aangschafte muziek daar te verwijderen.

Dat is dus niet zo, het probleem is er nog steeds :mad:

Beech43 23-10-13 23:31

Je kunt in iTunes gekochte muziek wel verbergen. Lees hier.

Sappas 12-11-13 16:38

Beech43 bedankt, het werkt goed.

iPhoneAlot 14-11-13 03:00

Ik zit met een soortgelijk probleem. Grote hoeveelheid dubbele nummers die met synchroniseren niet weggaan. Ik heb iTunes opgeschoond, daar geen dubbelen meer. Vandaag in iTunes wat vinkjes aan- en weer uitgezet. Waarna alles opnieuw werd gesynchroniseerd. Tot mijn verbijstering bleek na 4 uur syncen alle via iTunes gekochte muziek er wéér dubbel op te staan. Ik doe iets structureel fout, maar ik snap niet wat?

Beech43 14-11-13 23:40

Als je eens het volgende doet:
Instellingen/Algemeen/Verbruik
Dan op de Muziek App klikken, je ziet dan hoeveel ruimte die inneemt. Swipe naar links en klik op verwijder. Zet er daarna vanuit iTunes weer je muziek op.

Je kunt ook het volgende proberen:
Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen. Je moet dan wel weer een aantal keren nloggen.

iPhoneAlot 15-11-13 06:56

Dank voor dit antwoord!
Optie 1 ga ik proberen. Voor optie 2 ben ik huiverig. Ik heb verschillende Apps die erg moeizaam zijn in te stellen, maar als 'last resort' zal ik dit onthouden.

iPhoneAlot 16-11-13 01:21

Actie uitgevoerd. Resultaat helaas nog slechter dan voorheen. In iTunes ziet alles er goed uit. Iets van 30 dubbele nummers over verschillende albums. Geen dubbele in albums en geen dubbele albums. Alle muziek van de iPad verwijderd en opnieuw gesynd. Een uurtje of 5 verder staan er nu vele albums in zijn geheel dubbel op. Totaal 40 Gig, terwijl het iets minder dan 30 Gig moet zijn. Schiet mij maar lek...

Amnose 25-12-13 15:25

Bedankt Beech43,

het verbergen in itunes store en erna een synchronisatie uitvoeren heeft eindelijk k3 van mijn muziek bib verwijdert :)


Scroll naar breech43 comment van 23/oktober 2013
Werkt fantastisch voor ios 7 :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.