//

Nieuwe iPad

Nieuwe iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien de nieuwe ipad eraan komt heb ik besloten om de ouwe te kopen (ipad 4) dit gezien de prijs zakte naar €429. Maar dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-13, 08:42
Misterx2 Misterx2 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 36
Standaard Nieuwe iPad

Aangezien de nieuwe ipad eraan komt heb ik besloten om de ouwe te kopen (ipad 4) dit gezien de prijs zakte naar €429.

Maar dit is mijn 1e ipad.. heb hiervoor wel een aantal android tablets gehad en ik moet eerlijk zeggen, dit werkt toch net ff anders
Ik raak af en toe een beetje in de war met de itunes, icloud, i store, etc etc...
De bedoeling is dat ik in 1e instantie geen betaalde apps koop, aangezien ik deze in 1e instantie vooral voor een beetje surfen en wat facebooken zal gebruiken.

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie nog bepaalde tips wat ik beter aan kan zetten, of juist uit ? Welke apps een goeie en leuke aanvulling zullen zijn voor het thuis gebruik. (of het nu een spelletje is of een leuke nieuws app)

(ik moet nog een beetje wennen aan de apple store, want die werkt ook net ff anders... je moet elke keer je ww invoeren..)

Moet trouwens zeggen, wat een heerlijk scherp scherm! Batterijduur magnefiek! Gisteren updates gedownload, beetje mee zitten te spelen etc, en totaal maar 20% van de batterijduur eraf..

Maar goed, mochten jullie tips/trucs hebben, dan hoor ik dit heel graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-13, 09:09
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt beter zelf gaan googlen.
Dan krijg je b.v. dit.
Of dit.
Of via een app.
Of abonneer je op AppEvent.
Of kijk op Youtube.
  #3  
Oud 24-10-13, 09:18
Misterx2 Misterx2 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 36
Standaard

Super, dankje voor de informatie!

(beetje dom dat ik niet gegoogled heb... bedacht me dat dit de juiste plaats was om te vragen, maar soms is google ook goed genoeg )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps overzetten naar nieuwe iPad en nieuwe pc of Mac (na diefstal) juvenalis iPad Apps 1 17-08-11 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.