iPad Mini of iPad Air? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Daar zie je dan weer dat iedereen zijn eigen reden heeft om of het ene of het andere te nemen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met lezen van kranten en tijdschriften op de mini? Vond dat op de normale super fijn! Ben benieuwd hoe de ervaring op de mini is
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het scherm vd mini te klein is om er comfortabel de krant op te kunnen lezen. Ik vind de iPad 3 al net groot genoeg hiervoor.
|
|
||||
|
||||
Tja waar denk je aan bij krant? Ik zie mezelf niet een foto van de NYT lezen op een 27" iMac, dus waar heb je het over bij de iPad? Apps, mobiele websites, Kiosk apps…
Ik vind het meeste al prima leesbaar op een iPhone, dus zal ik een mini Retina ook goed vinden. Het is toch geoptimaliseerd per apparaat en daarbij vind ik de iPad 4 een beetje… Groot.
|
|||
|
|||
Toen ik hoorde er een iPad mini uitkwam had ik meteen zoiets van; dit wil ik wel hebben.
Ja, het is oke dat toestel. Maar toch heb ik liever een groter scherm, vooral voor mijn gazet te lezen of de P-Magazine of yelo tv enz... Vind het toch beter als alles groter en leesbaarder enz... is. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. Wordt dus toch wat lastiger om op de mini een krantje te lezen. Wordt steeds benieuwder naar de air 😊
|
|
|||
|
|||
Ja, voor de krant zou ik echt de Air nemen. Veel comfortabeler.
Ik las vroeger de krant (De Standaard) ook op mijn iPhone 4 en inderdaad, dat ging wel. Toen ik later de iPad 3 kocht, begon ik dezelfde krant te lezen op de iPad. En dat is vele malen aangenamer. De iPad Mini is natuurlijk veel groter dan een iphone, maar toch nog een stuk kleiner dan de iPad Air. Dus op de Air zal het comfortabeler lezen zijn. Succes bij je beslissing! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me af, zijn hier forum leden die beide iPad's (7,9" en 9,7") hebben, maar deze voor diverse doeleinden gebruiken. Ik bedoel dus dat je de iPad duidelijk voor iets anders gebruikt dan bij de mini.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus beide in de trein en bus is de mini handig maar de grootte van het scherm is niet altijd lekker grijp sneller naar de ipad en ga nu dus ook voor de ipad air
|
|
|||
|
|||
Heb ook beide.
Gebruik Ipad 3 vooral thuis. Ipad mini voor onderweg. Gebruik hem in de auto voor streaming audio, navigatie en facetime. |
|
|||
|
|||
Begrijp ik nou goed dat volgens de Apple site de Apple store in Oberhausen morgen gesloten is? Wel heel raar.
Apple Store - CentrO |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik wel. Maar had het niet verwacht Apple kennende. Misschien is het altijd al zo geweest. Dan maar naar Dixons morgen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eens benieuwd wie wel en wie niet korting zal geven.
Mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb iig mijn zwager het advies gegeven om te wachten met kopen van de iPad tot de nieuwe uitkomt. Al wordt beweerd dat vooruitgang nihil is ten opzichte van de 4
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=timosha;930147]Ja natuurlijk. Morgenavond heb ik dat ding.
Wanneer is de opening van het apple museum gepland? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok zeg maar wanneer ik op de koffie mag komen en waar ik dan moet zijn
Ik woon in de achterhoek maar werk in Amsterdam als het ergens tussenin is dan is het mooi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|