iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad Air geen slowmotion camera?! (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/146885-ipad-air-geen-slowmotion-camera.html)

ultrabeeaat 27-10-13 01:45

iPad Air geen slowmotion camera?!
 
Is het jullie al opgevallen dat de camera niet hetzelfde is als de nieuwe iPhone??? Wel heel jammer. Eigenlijk een reden om toch weer te wachten. Toch?

RWK 27-10-13 03:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ultrabeeaat (Bericht 928729)
Is het jullie al opgevallen dat de camera niet hetzelfde is als de nieuwe iPhone??? Wel heel jammer. Eigenlijk een reden om toch weer te wachten. Toch?

Klopt, de iPad Air heeft een 5 MP i-Sight camera. Heeft dus niet de functies die de 5S wel heeft.

Of jij vind dat dat de reden is om te wachten. Ik kan er zelf meeleven. Ik ga zelf wel de mini 2 aanschaffen. Klein, compact maar toch nog volwaardig.

Guest-20180925190238 27-10-13 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ultrabeeaat (Bericht 928729)
Eigenlijk een reden om toch weer te wachten. Toch?

Op wat ga je wachten? :confused:

Freeltd 27-10-13 11:56

Weet niet of dit wel zo belangrijk is bij een iPad. De camera in mijn iPad2 is ondermaats, maar ik maak foto's met de iPhone die beter zijn.

Maaaaaar heb op vakantie wel eens mensen gezien die met de iPad hun vakantiekliekjes nemen :d Persoonlijk vind ik hem wat groot om op vakantie overal mee te slepen :P

ultrabeeaat 28-10-13 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 928744)
Op wat ga je wachten? :confused:

Ja geen idee. Ik heb nu de iPad 1. Werkt geweldig nog steeds. Maar eigenlijk is de iPad air alleen sneller en heeft een retina scherm. Het is nog steeds niet DE VERNIEUWING waar IK op zit te wachten.

Ze moeten toch in het geheim met iets ongelooflijks bezig zijn? Maar de vraag is, wanneer komen ze daar mee?

Guest-20180925190238 28-10-13 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ultrabeeaat (Bericht 929103)
Het is nog steeds niet DE VERNIEUWING waar IK op zit te wachten.

Juist. Een 64 bits A7 processor met een M7 co-processor is inderdaad geen VERNIEUWING. :rolleyes:

Citaat:

Ze moeten toch in het geheim met iets ongelooflijks bezig zijn? Maar de vraag is, wanneer komen ze daar mee?
Vraag dat eens aan de NSA, CIA, FSB of Mossad. :D

ultrabeeaat 28-10-13 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 929105)
Juist. Een 64 bits A7 processor met een M7 co-processor is inderdaad geen VERNIEUWING. :rolleyes:

Vraag dat eens aan de NSA, CIA, FSB of Mossad. :D

Ja ach. Met andere woorden sneller toch? Jullie snappen heus wel wat ik bedoel. Of snap ik het niet.

Guest-20180925190238 28-10-13 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ultrabeeaat (Bericht 929114)
Jullie snappen heus wel wat ik bedoel.

Jazeker, ik snap dat voor jou persoonlijk een slow motion camera een vernieuwing is die helaas niet niet aanwezig is in die iPads. En dat je daarom gaat wachten op geheime ongelooflijke dingen. ;)

colliehome 28-10-13 11:47

Of de camere nu al helemaal iets is waar je op zit te wachten op een iPad is wat anders. Maar er is toch wel wat vernieuwing. En er zijn app voor de slomo

macleentje 28-10-13 23:25

Een ipad1 die nog steeds prima werkt? Hoe flik je dat dan? Ben een geduldig persoon maar word langzaamaan knettergek van allerlei soorten crashes en apps die minimaal ios6 vragen... Ik ben echt superblij met mijn aankoop van drie jaar geleden maar kijk wel uit naar deze upgrade. En nee, er is technisch/functioneel gezien niets mis of kapot aan mijn tablet, zou denk ik minstens nog drie jaar mee kunnen.

arjan95 28-10-13 23:49

Zelf heb ik geen iPad1 maar ik kan het wel voor een deel verklaren:
Crashes: herstel de iPad eens met iTunes. Zware games en grote sites zullen altijd gevoelig blijven voor crashes, vanwege het kleine werkgeheugen van de iPad (256 MB vs 512MB of 1GB in nieuwere iPads)
Apps die minimaal iOS6 vragen: is inderdaad een groeiend probleem maar tegenwoordig kun je van veel apps via de App Store een oudere, wel werkende versie downloaden.

macleentje 29-10-13 08:53

Hoi Arjan, ik snap wel hoe het komt en gezien de hardware en het achterblijven van updates. Ondanks herstel (heb ik uiteraard gedaan) is dit denk ik een probleem wat simpelweg niet kan worden opgelost. Het is gewoon een gevalletje pech hebben maar was verbaasd te lezen dat er mensen zijn roepen dat de 1 nog perfect werkt en vroeg me daarom af hoe dat kan of msh wat ze er dan mee doen... ;-) dat van die oudere versies van apps ga ik eens bekijken want had er wel van gehoord maar ze nog niet gevonden dus dacht daarom dat het een broodje aap was maar msh heb ik niet goed genoeg gezocht... Dank!

ultrabeeaat 29-10-13 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 929392)
Een ipad1 die nog steeds prima werkt? Hoe flik je dat dan?

Hoe ik dat flik? Geen idee. Hij wordt bijna dag en nacht gebruikt. Staat nooit uit. Accu werkt nog perfect. FF AFKLOPPEN. Maanden geleden heb ik m een keer opnieuw moeten installeren, omdat hij gewiste series als niet gewist beschouwde. Dus steeds geheugen vol. Toen ik opnieuw had geïnstalleerd, werkt hij weer als een trein.

Vandaar dat ik ook mijn twijfels heb om een nieuwe aan te schaffen. Tot nu toe ben ik nog steeds van plan om vrijdag direct een 64 gig Air aan te schaffen. iPad 1 32 gig was 600 euro, Dag en nacht in gebruik. Dus kan ik er net zo goed 60 euro bij leggen.

flappah 01-11-13 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ultrabeeaat (Bericht 929487)
Hoe ik dat flik? Geen idee. Hij wordt bijna dag en nacht gebruikt. Staat nooit uit. Accu werkt nog perfect. FF AFKLOPPEN. Maanden geleden heb ik m een keer opnieuw moeten installeren, omdat hij gewiste series als niet gewist beschouwde. Dus steeds geheugen vol. Toen ik opnieuw had geïnstalleerd, werkt hij weer als een trein.

Vandaar dat ik ook mijn twijfels heb om een nieuwe aan te schaffen. Tot nu toe ben ik nog steeds van plan om vrijdag direct een 64 gig Air aan te schaffen. iPad 1 32 gig was 600 euro, Dag en nacht in gebruik. Dus kan ik er net zo goed 60 euro bij leggen.

Idem hier. Heb sinds de iPad1 alleen maar 64GB versies gekocht. En heb daar alleen maar profijt van gehad.

Bubbly 02-11-13 05:14

Dus het wel of niet kopen van een tablet… Dat beslis jij door te kijken of het een slowmotion video kan schieten?

Wat jij wilt is een ander product. Geen verbetering, geen upgrade, maar een nieuw product. Dat is eigenlijk wat je bedoelt als je het hebt over "DE VERNIEUWING" waarop je wacht (zou een baksteen met slowmotion camera voldoen? :rolleyes:).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.