iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Beschikbaarheid iPad Air (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/146986-beschikbaarheid-ipad-air.html)

gaudio 28-10-13 17:07

Beschikbaarheid iPad Air
 
Hallo,

Hoe denken jullie dat het zal zijn met de beschikbaarheid van de iPad Air? Het is inmiddels de 5e generatie iPad en ook de mini 2 is op komst die geloof ik erg populair is..

Moet je echt heel vroeg bij de winkels gaan staan vrijdagochtend of zal het allemaal wel meevallen?

Hoor graag wat jullie denken.

Leqtor 28-10-13 17:12

Hier was ik ook wel benieuwd naar en aangezien je hier bijna dezelfde vragen stelt als die ik in gedachten had zal het niet erg zijn dat ik hier ook nog een vraag stel.

Is vanaf vrijdag de iPad air ook bijvoorbeeld bij de MediaMarkt en dergelijke te koop?

gaudio 28-10-13 17:13

De media markt Ede denkt ze zeker gelijk te krijgen vrijdag, weten alleen niet hoeveel...nemen daar ook geen reserveringen aan.

ASNNetworks 28-10-13 17:57

Ligt denk ik eraan welk model je neemt. De 16GB Wi-Fi is het meest populaire, dus kans dat deze het eerst uitverkocht is. Ik ga voor de 32GB + Cellular, deze is minder populair vergeleken met de rest dus hopelijk kan ik gewoon binnenlopen vrijdagochtend en er een bemachtigen :)

Leqtor 28-10-13 18:02

Ik had net iCentre aan de lijn en die konden mij vertellen dat ze de iPad hoogstwaarschijnlijk wel binnen kreeg maar geen aantallen en dergelijke.

Maik4ever 29-10-13 15:42

Net gebeld met de MediaMarkt in Heerlen en die wisten nog helemaal niks, het stond nog niet in het systeem dus ze kon het niet nakijken. Toen Amac (in Sittard) gebeld en die zeiden dat ze hem binnenkregen maar hij wist niet welke modellen en in welke getale. Hij zei wel dat ze om 8:00 open moesten dus het zal waarschijnlijk niet maar 1 zijn ofzo.

Amzissle 29-10-13 16:51

Beschikbaarheid Ipad.
 
Hello,

K ben nieuw op dit forum, dus hierbij mijn eerste post. Ik heb ook interesse in de Ipad air 128 GIG CELL version. En ben bij verschillende winkels geweest voor de beschikbaarheid.

Mediamarkt: Beschikbaarheid nog niet bekend 1 november (Rotterdam centrum)
Amac: Beschikbaarheid voldoende 1 november (Rotterdam lijnbaan).
Dixons: Beschikbaarheid , Geen idee of deze geleverd word. (Denhaag Theresiastraat.

Gelukkig ben ik in de ochtend op 1 november vrij, en moet ik mijn vriendin toch in amsterdam afzeten. Dus ik zal proberen om hier om 8 uur aanwezig te zijn.

Hoop dat jullie wat aan de info hebben.

GrtZz. :O

gaudio 29-10-13 18:46

08.00 open? Doen alle mediamarkten dat? Voor de iPad air?

ajseesink 30-10-13 18:20

Ik ben binnen gelopen bij zowel de amac als de mediamarkt. Beide zeggen ze wel te krijgen, maar niet weten hoeveel. Het blijft overal een gok denk ik zo.

RobinvD 31-10-13 13:11

iCentre Utrecht zei 1 tot 2 dozen iPads geleverd. A-Mac Utrecht wilde niks zeggen.. ga toch maar naar Amsterdam morgen rond half 8 :)

RichieB2B 01-11-13 02:13

Bestellen is nog steeds niet mogelijk in de online Apple Store, maar wel bij MyCom.nl. De 64GB en 128GB iPad Air zijn uit voorraad leverbaar, maar liggen niet op 1 november in de MyCom winkels. De 16GB en 32GB iPad Air kan je wel meteen ophalen in de winkel.

Mijn 128GB iPad Air Gray wordt zaterdag 2 november bezorgd. Wel zo relaxed..

iScorpio 02-11-13 16:01

Dixons in Harderwijk had ze gewoon op voorraad. Vanochtend een Air gehaald :)

Roos79 02-11-13 20:05

Hier bij Amac Gouda gehaald die hadden ook voorraad :)

flappah 03-11-13 01:27

Vanmiddag in de Apple Store A'dam geweest. Geen iPad Air meer te krijgen. Nu maar gewoon eentje bij Mycom gereserveerd.

vanuem 03-11-13 07:52

Gisteren bij BCC in Arnhem nog snel even eentje gehaald.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.