iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad air of... (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/147202-ipad-air.html)

bartysheet 01-11-13 00:29

iPad air of...
 
Hallo iedereen,

Ik heb een iPhone en een MacBook pro. Ik zou me een iPad willen aanschaffen, maar ik vraag me af wat het verstandigste is: de iPad air ineens kopen of nog een tijdje wachten tot de nieuwe (hopelijk meer innoverende) iPad eraan komt.

Guest-20180925190238 01-11-13 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartysheet (Bericht 930191)
maar ik vraag me af wat het verstandigste is: de iPad air ineens kopen of nog een tijdje wachten tot de nieuwe (hopelijk meer innoverende) iPad eraan komt.

Wacht nog maar een tijdje. De iPad Air heeft nu een 64 bits processor. Misschien komt er volgend jaar wel een iPad met 128 bits processor.:rolleyes:

bartysheet 01-11-13 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 930210)
Wacht nog maar een tijdje. De iPad Air heeft nu een 64 bits processor. Misschien komt er volgend jaar wel een iPad met 128 bits processor.:rolleyes:

Ik dacht eerder aan vingerafdruktechnologie, slow motion functie... Deze functies zijn niet beschikbaar op de iPad air...

Guest-20180925190238 01-11-13 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartysheet (Bericht 930247)
Ik dacht eerder aan vingerafdruktechnologie, slow motion functie... Deze functies zijn niet beschikbaar op de iPad air...

Dat klopt. Als je die functies nodig hebt op een iPad zal je inderdaad moeten wachten tot de volgende iPad. Of de daar op volgende, enz...

bartysheet 01-11-13 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 930249)
Dat klopt. Als je die functies nodig hebt op een iPad zal je inderdaad moeten wachten tot de volgende iPad. Of de daar op volgende, enz...

De naam iPad air lijkt mij ook een inleiding naar iets nieuws, bijvoorbeeld iPad pro... Als ze in maart opnieuw met een nieuwe iPad komen kan ik natuurlijk beter nog even wachten...

flappah 01-11-13 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartysheet (Bericht 930250)
De naam iPad air lijkt mij ook een inleiding naar iets nieuws, bijvoorbeeld iPad pro... Als ze in maart opnieuw met een nieuwe iPad komen kan ik natuurlijk beter nog even wachten...

Is natuurlijk wel speculatie. Je hebt (a) geen idee of er in Maart een nieuwe iPad komt en (b) of dat iets wordt dat aan je verwachtingen voldoet. Wat je beter kunt doen is jezelf afvragen: kan ik uit de voeten met dit apparaat dat *nu* aangeboden wordt en (misschien in mindere mate) heb ik 'm echt nodig. En wat je ook in je achterhoofd moet houden is dat de doorverkoopwaarde van een huidige iPad best goed is. Op die manier ga je niet ver "het schip in"! ;)

bartysheet 01-11-13 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 930255)
Is natuurlijk wel speculatie. Je hebt (a) geen idee of er in Maart een nieuwe iPad komt en (b) of dat iets wordt dat aan je verwachtingen voldoet. Wat je beter kunt doen is jezelf afvragen: kan ik uit de voeten met dit apparaat dat *nu* aangeboden wordt en (misschien in mindere mate) heb ik 'm echt nodig. En wat je ook in je achterhoofd moet houden is dat de doorverkoopwaarde van een huidige iPad best goed is. Op die manier ga je niet ver "het schip in"! ;)

Ok, bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.