iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Kun je alle email in 1x wissen? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/147254-kun-alle-email-1x-wissen.html)

vxvk 30-05-15 17:02

Natuurlijk blijven de e-mails komen zolang je webmail nog vol is. Dat gebeurt als je op een andere plaats ook je e-mail wil ontvangen. Ik heb mijn e-mailaccount gewist op de ipad. Als ik mijn mail wil lezen, ga ik wel naar webmail. Daar staat alles. Gerda

jan70 06-09-15 10:53

Beech43 doet het juist !
 
de truuk van Beech43 werkt wel degelijk voor POP3 emailaccouts. Kwestie van de juiste dingen te doen:

Beech43 schrijft:
"Daar is geen app voor nodig. Zoals ik hierboven schreef kun je dat in Mail: maak al je mails in de inbox als gelezen (via Wijzig). Klik vervolgens weer op "Wijzig" en klik de eerste mail aan. Houd je vinger blijvend op verplaats en deselecteer de eerste mail en laat ook de andere vinger los. Wacht nu tot rechts alle geselecteerde mails verschijnen, kies dan voor prullenbak."

Ik heb het zelf een 5-tal keer moeten proberen maar het werkt als je de instructies juist volgt.

Dus VERPLAATS gebruiken en niet 'verwijder'. En je vinger niet van "verplaats" weghalen tot je de email gedeselecteert hebt. zelfs als er een dialoogvenster verschijnt.

Daarna gewoon prullenbak drukken en alles is weg.
Uiteraard moet je wel op de verschillende toestellen instellen dat ze na bijvoorbeeld 14 dagen de email van de server verwijderen?
Dan komen enkel de email berichten (opnieuw) toe van de laatste 14 dagen. Voor vele mensen kan dat zelfs beperkt worden tot 4 of 5 dagen.


Dank je wel Beech43 !

Beech43 06-09-15 11:26

Graag gedaan, ook ergens gelezen, je hebt altijd ergens wel iemand, die iets uitvlooit en doorgeeft. Kunst is het te vinden.
Ik weet niets, maar kan alles vinden.

Luistervinkje 07-09-15 14:21

Helaas bij mij werkt het nog steeds niet. "Houd je vinger blijvend op verplaats en deselecteer de eerste mail en laat ook de andere vinger los. Wacht nu tot rechts alle geselecteerde mails verschijnen, kies dan voor prullenbak." Als ik de andere vinger los laat dan verschijnen niet aan de rechterzijde alle geselecteerde mails maar kom ik direct in het venster van mijn account waar ik kan kiezen uit Inkomend, Concepten,....en Prullemand. Als ik dan voor Prullemand kies zijn op het eerste oog alle mails vedwenen, maar komen later weer te voorschijn als gelezen mails.

avdgaag 26-09-15 13:55

bovenstaande werkt echt niet... zeer frustrerend ... Is er inmiddels een handiger manier...?? Een paar maanden geleden is het me wel gelukt, maar ik weet niet meer hoe.

Pienterpiet 26-09-15 16:49

Ga in je email naar accounts . Het blijft eender welke email je gebruikt . Klik vervolgens op inkomende mail . Bovenaan klik je op wijzigen en dan krijg je keuze onderaan markeer alle , verplaats alle , alle naar prullenbak . Ik heb drie email accounts je hoeft dit voor iedere account afzonderlijk te doen , bij mij is het gmail , Outlook en icloud

Pdrke 26-09-15 17:25

Lukt bij mij ook niet hoor. Ze verdwijnen maar van zodra ik dan naar bv sent items ga en terug keer naar de inbox dan staan ze daar terug.

Beech43 27-09-15 00:11

Als je FW 9.0.1 installeert kan het wel. Zoals Pienterpiet aangeeft.

Pdrke 27-09-15 09:34

Idd, bij ios 9.0.1 had ik dit nog niet geprobeert !! Thx voor de info.

Beech43 27-09-15 12:27

Als je 9.0.1 hebt geïnstalleerd moet je je profiel even aanpassen, er staat nu dat je 8.3 hebt. Dat communiceert beter.

Pdrke 27-09-15 12:32

Tiens, had dit nochtans gedaan. Waarschijnlijk vergeten opslaan. Bij deze gebeurd.

Cezaar 05-11-15 20:16

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn e- mail. Ik heb een MacBook, en als ik een mail verstuur, komen er 7 in de map verstuurd, en 7 in de prullenmand. Wat of hoe moet ik dit goed instellen? BVD Cezaar

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2015 om 20:18 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cezaar (Bericht 1011774)
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn e- mail. Ik heb een MacBook, en als ik een mail verstuur, komen er 7 in de map verstuurd, en 7 in de prullenmand. Wat of hoe moet ik dit goed instellen? BVD Cezaar

Het zijn allemaal dezelfde mails

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2015 om 20:18 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cezaar (Bericht 1011774)
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn e- mail. Ik heb een MacBook, en als ik een mail verstuur, komen er 7 in de map verstuurd, en 7 in de prullenmand. Wat of hoe moet ik dit goed instellen? BVD Cezaar

Het zijn allemaal dezelfde mails

Luistervinkje 05-11-15 20:22

Heb je Postbus > Bouw opnieuw op sl geprobeerd?

Cezaar 06-11-15 06:42

Hall, wat is sl?

XIII 06-11-15 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cezaar (Bericht 1011790)
Hall, wat is sl?

Waarschijnlijk een tikfout; de "a" zit naar de "s" op veel toetsenborden.

Maak van "sl" maar eens "al" in die zin...

Kevindewapper 26-04-16 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 968097)
Daar is geen app voor nodig. Zoals ik hierboven schreef kun je dat in Mail: maak al je mails in de inbox als gelezen (via Wijzig). Klik vervolgens weer op "Wijzig" en klik de eerste mail aan. Houd je vinger blijvend op verplaats en deselecteer de eerste mail en laat ook de andere vinger los. Wacht nu tot rechts alle geselecteerde mails verschijnen, kies dan voor prullenbak.

Bedankt! Hier was ik dus al een jaar naar opzoek. 1000 mails handmatig deleten was sowieso geen optie.

Waarom moet dit zo omslachtig Apple? Of betere vraag, waarom werkt de synchronisatie tussen outlook en Ipad mail zo slecht..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.