//

Kun je alle email in 1x wissen?

Kun je alle email in 1x wissen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Natuurlijk blijven de e-mails komen zolang je webmail nog vol is. Dat gebeurt als je op een andere plaats ook je e-mail wil ontvangen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-05-15, 18:02
vxvk vxvk is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 9
Standaard

Natuurlijk blijven de e-mails komen zolang je webmail nog vol is. Dat gebeurt als je op een andere plaats ook je e-mail wil ontvangen. Ik heb mijn e-mailaccount gewist op de ipad. Als ik mijn mail wil lezen, ga ik wel naar webmail. Daar staat alles. Gerda
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-09-15, 11:53
jan70 jan70 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard Beech43 doet het juist !

de truuk van Beech43 werkt wel degelijk voor POP3 emailaccouts. Kwestie van de juiste dingen te doen:

Beech43 schrijft:
"Daar is geen app voor nodig. Zoals ik hierboven schreef kun je dat in Mail: maak al je mails in de inbox als gelezen (via Wijzig). Klik vervolgens weer op "Wijzig" en klik de eerste mail aan. Houd je vinger blijvend op verplaats en deselecteer de eerste mail en laat ook de andere vinger los. Wacht nu tot rechts alle geselecteerde mails verschijnen, kies dan voor prullenbak."

Ik heb het zelf een 5-tal keer moeten proberen maar het werkt als je de instructies juist volgt.

Dus VERPLAATS gebruiken en niet 'verwijder'. En je vinger niet van "verplaats" weghalen tot je de email gedeselecteert hebt. zelfs als er een dialoogvenster verschijnt.

Daarna gewoon prullenbak drukken en alles is weg.
Uiteraard moet je wel op de verschillende toestellen instellen dat ze na bijvoorbeeld 14 dagen de email van de server verwijderen?
Dan komen enkel de email berichten (opnieuw) toe van de laatste 14 dagen. Voor vele mensen kan dat zelfs beperkt worden tot 4 of 5 dagen.


Dank je wel Beech43 !
  #23  
Oud 06-09-15, 12:26
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Graag gedaan, ook ergens gelezen, je hebt altijd ergens wel iemand, die iets uitvlooit en doorgeeft. Kunst is het te vinden.
Ik weet niets, maar kan alles vinden.
  #24  
Oud 07-09-15, 15:21
Luistervinkje Luistervinkje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 143
Standaard

Helaas bij mij werkt het nog steeds niet. "Houd je vinger blijvend op verplaats en deselecteer de eerste mail en laat ook de andere vinger los. Wacht nu tot rechts alle geselecteerde mails verschijnen, kies dan voor prullenbak." Als ik de andere vinger los laat dan verschijnen niet aan de rechterzijde alle geselecteerde mails maar kom ik direct in het venster van mijn account waar ik kan kiezen uit Inkomend, Concepten,....en Prullemand. Als ik dan voor Prullemand kies zijn op het eerste oog alle mails vedwenen, maar komen later weer te voorschijn als gelezen mails.
  #25  
Oud 26-09-15, 14:55
avdgaag avdgaag is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

bovenstaande werkt echt niet... zeer frustrerend ... Is er inmiddels een handiger manier...?? Een paar maanden geleden is het me wel gelukt, maar ik weet niet meer hoe.
  #26  
Oud 26-09-15, 17:49
Pienterpiet Pienterpiet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 4
Standaard

Ga in je email naar accounts . Het blijft eender welke email je gebruikt . Klik vervolgens op inkomende mail . Bovenaan klik je op wijzigen en dan krijg je keuze onderaan markeer alle , verplaats alle , alle naar prullenbak . Ik heb drie email accounts je hoeft dit voor iedere account afzonderlijk te doen , bij mij is het gmail , Outlook en icloud
  #27  
Oud 26-09-15, 18:25
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

Lukt bij mij ook niet hoor. Ze verdwijnen maar van zodra ik dan naar bv sent items ga en terug keer naar de inbox dan staan ze daar terug.
  #28  
Oud 27-09-15, 01:11
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je FW 9.0.1 installeert kan het wel. Zoals Pienterpiet aangeeft.
  #29  
Oud 27-09-15, 10:34
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

Idd, bij ios 9.0.1 had ik dit nog niet geprobeert !! Thx voor de info.
  #30  
Oud 27-09-15, 13:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je 9.0.1 hebt geïnstalleerd moet je je profiel even aanpassen, er staat nu dat je 8.3 hebt. Dat communiceert beter.
  #31  
Oud 27-09-15, 13:32
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

Tiens, had dit nochtans gedaan. Waarschijnlijk vergeten opslaan. Bij deze gebeurd.
  #32  
Oud 05-11-15, 21:16
Cezaar Cezaar is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn e- mail. Ik heb een MacBook, en als ik een mail verstuur, komen er 7 in de map verstuurd, en 7 in de prullenmand. Wat of hoe moet ik dit goed instellen? BVD Cezaar

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2015 om 20:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cezaar Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn e- mail. Ik heb een MacBook, en als ik een mail verstuur, komen er 7 in de map verstuurd, en 7 in de prullenmand. Wat of hoe moet ik dit goed instellen? BVD Cezaar
Het zijn allemaal dezelfde mails

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2015 om 20:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cezaar Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn e- mail. Ik heb een MacBook, en als ik een mail verstuur, komen er 7 in de map verstuurd, en 7 in de prullenmand. Wat of hoe moet ik dit goed instellen? BVD Cezaar
Het zijn allemaal dezelfde mails
  #33  
Oud 05-11-15, 21:22
Luistervinkje Luistervinkje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 143
Standaard

Heb je Postbus > Bouw opnieuw op sl geprobeerd?
  #34  
Oud 06-11-15, 07:42
Cezaar Cezaar is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Standaard

Hall, wat is sl?
  #35  
Oud 06-11-15, 12:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cezaar Bekijk bericht
Hall, wat is sl?
Waarschijnlijk een tikfout; de "a" zit naar de "s" op veel toetsenborden.

Maak van "sl" maar eens "al" in die zin...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #36  
Oud 26-04-16, 16:59
Kevindewapper Kevindewapper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Daar is geen app voor nodig. Zoals ik hierboven schreef kun je dat in Mail: maak al je mails in de inbox als gelezen (via Wijzig). Klik vervolgens weer op "Wijzig" en klik de eerste mail aan. Houd je vinger blijvend op verplaats en deselecteer de eerste mail en laat ook de andere vinger los. Wacht nu tot rechts alle geselecteerde mails verschijnen, kies dan voor prullenbak.
Bedankt! Hier was ik dus al een jaar naar opzoek. 1000 mails handmatig deleten was sowieso geen optie.

Waarom moet dit zo omslachtig Apple? Of betere vraag, waarom werkt de synchronisatie tussen outlook en Ipad mail zo slecht..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Recente email adressen wissen Reneetje2108 iPhone algemeen 0 01-11-13 20:33
iPhone: Alle instellingen wissen? thecoder Jailbreak 6 26-04-13 14:53
iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen Emiel Janson iPhone algemeen 17 21-12-12 12:15
Hoe kun je data van applicaties - zoals Facebook/Whatsapp- wissen? rikstaals iPhone algemeen 1 07-12-11 16:19
Alle mails wissen Buzze iPhone algemeen 3 16-01-09 09:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.