//

Hoe beschermen jullie je iPad Air?

Hoe beschermen jullie je iPad Air? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch een screenprotector erop gezet en meteen spijt ervan. Had de enige die in de winkel was gekocht: belkin anti smudge. Heel goed kunnen aanbrengen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 18-11-13, 20:17
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Toch een screenprotector erop gezet en meteen spijt ervan. Had de enige die in de winkel was gekocht: belkin anti smudge.
Heel goed kunnen aanbrengen zonder lucht maar mijn beeld is wazig en lelijk erdoor!

Denk wel dat ik er beter een op zet maar deze smijt ik er af! Misschien is die "HD" protectors toch niet zoveel blablablabla als ik dacht
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 18-11-13, 20:28
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb wel een screenprotector op de air gedaan. Het is de BodyGuardz UltraTough geworden.
Wel een heeeeeeele vreemde manier van plaatsen van de protector. Er zit een zakje met vloeistof bij en die moet je er op smeren en dan er onderuit drukken. Wel eerst een paar keer de instructievideo op youtube gekeken. Het duurt wel even voordat alles weg is, maar dan is wat mij betreft het resultaat prima.
  #83  
Oud 18-11-13, 20:44
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Ik heb wel een screenprotector op de air gedaan. Het is de BodyGuardz UltraTough geworden.
Wel een heeeeeeele vreemde manier van plaatsen van de protector. Er zit een zakje met vloeistof bij en die moet je er op smeren en dan er onderuit drukken. Wel eerst een paar keer de instructievideo op youtube gekeken. Het duurt wel even voordat alles weg is, maar dan is wat mij betreft het resultaat prima.
Maar nu zie je hem amper zitten? En geen luchtbellen? Eventueel bestel ik me die was dat de normale, of die HD variant? Ik vind beide terug.

Toevallig deze gezien op de site van spigen (heb hem op mijn 5 ook plakken). Denk dat ik gekozen heb, nu nog vinden in BE
http://www.spigen.com/brands/apple/i...or-glas-t.html
  #84  
Oud 18-11-13, 20:55
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb de "BodyGuardz UltraTough iPad Air Screen Only". Dus niet de HD (om de simpele reden dat toen ik hem bestelde deze de enige was die er te leveren was.
Door gebruik van de vloeistof is het dus eenvoudiger om de protector er op de . . . . plakken zeg maar, zonder belleltjes. je kan alles er onderuit schuiven met het meegeleverde doekje en plastic plaatje. Ik weet niet of het als reclame gezien wordt hier, maar dit filmpje geeft wel een goede indruk:
UltraTough® Clear Skins? by BodyGuardz® - (Gel Installation for Tablets) - YouTube

(nee, ik werkt niet voor ultratough, heb geen tabletwinkel, beschermhoesjes winkel en wordt ook niet gesponsord door dit merk)

Het is (vind ik) een hele vage manier van aanbrengen met die gel, maar het werkt wel. Op de phone heb ik overigens een brado ultraclear, geplaatst zonder gebruik te maken van Gel. De iPad is wat lastiger door de oppervlakte, maar daar is dus de gel voor.

Overigens krijg ik net een mail dat de switcheasy onderweg is. dus de Kensington gaat er weer van af. Ik kan niet wennen aan dat ding.
  #85  
Oud 18-11-13, 21:03
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Heb enige tijd geleden, ik meen vlak voor Christus, 'n iPhone 3GS daarmee behandeld. Werkt prima, hoewel wat bewerkelijk. Bij mijn nieuwe 5s had ik twee pogingen nodig om het enigszins acceptabel te krijgen.
  #86  
Oud 18-11-13, 21:29
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Toch een screenprotector erop gezet en meteen spijt ervan. Had de enige die in de winkel was gekocht: belkin anti smudge.
Heel goed kunnen aanbrengen zonder lucht maar mijn beeld is wazig en lelijk erdoor!

Denk wel dat ik er beter een op zet maar deze smijt ik er af! Misschien is die "HD" protectors toch niet zoveel blablablabla als ik dacht
Hmm .. ik heb ondertussen al heel wat generaties iPads gehad en nog nooit een screenprotector erop gedaan. En ik heb nog nooit 1 kras op het scherm gehad. Zelfs geen enkele op de iPad mini van vorig jaar. De achterkant daarentegen is altijd wel wat kwetsbaarder dus daar kan ik me nog wel enige bescherming voorstellen.
  #87  
Oud 18-11-13, 21:38
colinsnoeker colinsnoeker is offline
 
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Toch een screenprotector erop gezet en meteen spijt ervan. Had de enige die in de winkel was gekocht: belkin anti smudge.
Heel goed kunnen aanbrengen zonder lucht maar mijn beeld is wazig en lelijk erdoor!

Denk wel dat ik er beter een op zet maar deze smijt ik er af! Misschien is die "HD" protectors toch niet zoveel blablablabla als ik dacht
Ikzelf heb de zagg hd is niet heel goedkoop maar ben er echt heel tevreden over. Helderheid is nog gewoon 100% en dat white distortion is echt minimaal ook voelt die nog heel natuurlijk aan. Voordeel van de zagg is dat je er levenslange garantie op heb ( althans 25 jaar) dus bij elk ongewenste kras of dergelijke kan je voor 5 euro verzendskosten een nieuwe krijgen
  #88  
Oud 18-11-13, 22:36
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ik wacht tot qooqoon er met een komt!
Super fijn op mijn iPhone dus wil die graag voor de ipad!
  #89  
Oud 21-11-13, 11:08
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Ik had dus de Kensington Corner Case Apple iPad Air Clear, maar vond deze te "grof". Ik heb deze teruggestuurd en wilde eigenlijk de Belkin Snap Shield Apple iPad Air Clear bij de desbetreffende winkel bestellen maar deze was €15 duurder dan bij andere winkels. Uitendelijk de Belkin bij een APR besteld en hij zit als gegoten!
Had dezelfde combinatie, Apple smartcover en Belkin backcover, op mijn iPad 3 en dat beviel uitstekend en nu dus weer!
Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt en dat is altijd prima gegaan.
Vindt het vooral heel irritant als ze net niet goed zitten....
__________________
Standin' my ground
  #90  
Oud 21-11-13, 11:17
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Die 15 euro duurder had ik ook gezien dat klopt gewoon niet!
Ook als je hem via iculture zou bestellen is dat zo!
  #91  
Oud 21-11-13, 11:26
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Die 15 euro duurder had ik ook gezien dat klopt gewoon niet!
Ook als je hem via iculture zou bestellen is dat zo!
De duurdere prijs komt door de extra service zeggen ze.
Ik had de Kensington dus bij hun besteld en hoefde deze na de retouraanvraag ook niet terug te sturen, maar hoefde ook niet te betalen. Dit was omdat het terug sturen de duur was.
Ik snap dus wel waarom die prijzen hoger zijn...
Helaas is de Belkin case nog niet bij heel veel shops te vinden, maar heb hem kunnen vinden bij Amac, voor de normale prijs.
  #92  
Oud 21-11-13, 12:29
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Die 15 euro duurder had ik ook gezien dat klopt gewoon niet!
Ook als je hem via iculture zou bestellen is dat zo!
Lijkt me ook vreemd maar goed, dat is aan de webshops zelf om hun prijzen te zetten.
Hoe dan ook, net zoals Nicky75 zegt: Wel een zalige case

Vrouwlief haar case voor haar iPad 2 was stuk en heb haar ook meteen een snap shield gekocht voor die. Even strak en mooi als op mijn iPad Air! aanrader dus in combinatie met de smart cover.

Normaal vandaag/morgen ontvang ik thuis mijn screen protector. Toch gekozen voor die van bodyguardz omdat ik die glazen van Spigen nergens kan vinden (en is prijzig om van US te laten komen). Zou er geen op zetten als ik hem enkel thuis gebruik, maar aangezien deze toch wel dagelijks mee door weer en wind gaat, besloten om dat extra laagje bescherming erop te zetten.
  #93  
Oud 21-11-13, 18:23
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik had de originele Apple Smart Case gekocht. Ik vond de case alles behalve fijn. Jisoncase.nl heeft mooie en fijne hoesjes. (handgemaakt leer)
  #94  
Oud 24-11-13, 02:02
rvjacobs rvjacobs is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 18
Thumbs up Bodyguardz full body

Ik heb de bodyguardz full body protection om de ipad air heen zitten. Makkelijk aan te brengen met de gel (en anders gewoon protector even in warm water met een beetje afwasmiddel). Ipad is nu rondom beschermd, zonder toegenomen gewicht of afmetingen, in volle glorie zichtbaar en heerlijk om mee te werken. Als extra bescherming (en omdat ik het mooi vind) heb ik er nog de smartcover van Apple zelf bij. Voor het vervoer wil ik echter nog een eenvoudige (neopreen) sleeve. Ik heb nu de sleeve van mijn oude ipad 2 eromheen, maar die is eigenlijk net wat te groot. Iemand nog een tip waar ik een eenvoudige sleeve kan vinden die écht voor het formaat van de air is en niet "geschikt" voor de air (oftewel, een universeel formaat)?
  #95  
Oud 26-11-13, 11:51
Kevindewapper Kevindewapper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 43
Standaard

Ik heb gisteren het belachelijke bedrag betaald voor de ipad air smart case. Is het normaal dat deze zo slecht af sluit als op de foto?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (37,6 KB, 61x gelezen)
  #96  
Oud 26-11-13, 15:00
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Noem je dat slecht aansluiten? Die van mij heeft ruimte voor een tweede iPad én een iPhone zonder de klep te openen. You lucky bastard...
  #97  
Oud 26-11-13, 15:46
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik gebruik mijn oude grijze leren sleeve van mijn iPad 1


Laatst gewijzigd door pinokkia; 26-11-13 om 17:18.
  #98  
Oud 26-11-13, 20:53
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevindewapper Bekijk bericht
Ik heb gisteren het belachelijke bedrag betaald voor de ipad air smart case. Is het normaal dat deze zo slecht af sluit als op de foto?
Geen idee of dat normaal is. Heb een cover en die sluit wel goed aan, weet niet hoe dat zit met fases

Mooie sleeve, altijd praktisch zo'n sleeve!
  #99  
Oud 26-11-13, 21:41
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ik heb de smart case om die reden terug gebracht!
  #100  
Oud 26-11-13, 22:07
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Ik heb de smart case om die reden terug gebracht!
Had je nu ook de belkin backcover + smart cover combo? Hopelijk even tevreden ervan als ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe lang neemt de laadtijd van jullie nieuwe iPad in beslag? NH2505 iPad algemeen 5 01-04-12 10:19
iPhone: Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? anthony68 Jailbreak 2 22-01-12 18:58
Hoe doen jullie dat? Rammin Archief 1 13-10-09 13:27
Gegevens beschermen: hoe? Flydt Jailbreak apps en thema's 6 04-01-09 12:21
hoe iphone beschermen op reis? blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 3 27-07-08 10:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.