//

Hoe beschermen jullie je iPad Air?

Hoe beschermen jullie je iPad Air? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Had je nu ook de belkin backcover + smart cover combo? Hopelijk even tevreden ervan als ik Jep en heeeel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 26-11-13, 23:03
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Had je nu ook de belkin backcover + smart cover combo? Hopelijk even tevreden ervan als ik
Jep en heeeel tevreden!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 29-11-13, 09:25
Kevindewapper Kevindewapper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Noem je dat slecht aansluiten? Die van mij heeft ruimte voor een tweede iPad én een iPhone zonder de klep te openen. You lucky bastard...
Ik vind die opening voor een hoesje van 80 euro niet acceptabel. Dan verwacht ik perfectie.

Ik heb verder geen ervaring met andere hoesjes/cases, maar vind het "systeem" om de ipad rechtop te zetten ook niet echt super werken. Welk merk/hoesje werkt wel goed en ziet er ook mooi uit?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2013 om 11:24 ----------

Ben er uit, ik ga me Apple air smart case terugbrengen en een "Loop attachment mummy case" kopen als deze uit zijn.

In de tussentijd bestel ik een cheape namaak smart case van 15-20 euro.
  #103  
Oud 01-12-13, 22:14
KevinKrill KevinKrill is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kerkrade
Berichten: 94
Standaard

Geen problemen met mijn Apple case. Sluit perfect aan en het rechtop zetten gaat gewoon goed. Blijft wel een hoop geld voor een case.
  #104  
Oud 03-12-13, 02:36
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ach, na wat buig- en trekwerk ziet het er allemaal goed uit.
Ik heb alleen een slechte hand van folie plakken... 'Resterende luchtbellen verdwijnen vanzelf na enkele dagen'. Niet dus, van ellende de boel er maar weer vanaf gehaald.
  #105  
Oud 03-12-13, 08:09
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Ik ken het gevoel, zo’n folie plakken is altijd lastig.

Heb momenteel die van bodyguardz erop plakken, die gel om hem erop te plakken lijkt wat vreemd, maar denk wel dat ik daardoor nagenoeg geen luchtbellen heb (heb er maar een kleintje). Zeker een aanrader dus als je een folie wil.

Ik ga mijn er binnenkort wel weer af smijten. Ben niet zo tevreden omdat er al “vuil” op zit dat ik er gewoonweg niet af krijg. Heb de Glass.T besteld bij Spigen en mijn pakketje wacht momenteel bij de douane hier in België. Ik hoop dat ze het snel goedkeuren dat ik hem snel kan plakken op mijn ipad
  #106  
Oud 03-12-13, 08:17
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik had die van BodyGuardz waarbij je met een waterballet aan de slag mag.
De naam iPad Air kreeg een geheel nieuwe dimensie... Ga ervan uit dat het mijn onhandigheid was.

Hmmm, Glass T, ik ga eens Googlen.
  #107  
Oud 03-12-13, 08:50
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

ja, was voor mij ook een hele nieuwe ervaring met die Gel ik had nog zo'n 3 - 4 dagen wat bellen maar die waren weggetrokken.

De Glass.T van spigen: iPad Air Screen Protector GLAS.t - iPad Air - iPad - Apple - Brands | Spigen

Wel prijzig, maar heb zo eentje op mijn iPhone en ben er echt MEGA tevreden van hopelijk krijg ik die erop zonder stof ertussen te vangen
  #108  
Oud 03-12-13, 13:31
willemh1 willemh1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb de ZAGGkeys Folio Black besteld:

iPad Air Folio Keyboard | ZAGG

Werk er nu 2 weken mee, helemaal prima. Levering naar Europa is pending dus aangeschaft in de US. Iets van 75 euri omgerekend voor betaald. Leuke gimmick is dat je ook bij weinig of geen licht je keyboard kan verlichten, kleuren naar keuze en helderheid. Veel mogelijkheden en iPad Air afdoend beschermd.
  #109  
Oud 06-12-13, 13:00
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Na een week en half (waarvan 1 week bij de douane) zou mijn glass.T geleverd geweest zijn vandaag! Uiteraard net op het moment dat er een uurtje niemand thuis was Maandag mag ik hem oppikken op het postkantoor. Ik hou jullie op de hoogte.
  #110  
Oud 06-12-13, 19:50
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Tja, alles uit de US valt onder Murphy's Law...
  #111  
Oud 06-12-13, 21:20
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

we'll see als er nu nog een barst in zit sla ik tilt maar ik ga ervan uit dat dat dik in orde is maandag!
  #112  
Oud 07-12-13, 09:50
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik duim voor je...
  #113  
Oud 08-12-13, 14:54
Valinor Valinor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Na een week en half (waarvan 1 week bij de douane) zou mijn glass.T geleverd geweest zijn vandaag! Uiteraard net op het moment dat er een uurtje niemand thuis was Maandag mag ik hem oppikken op het postkantoor. Ik hou jullie op de hoogte.
Hoeveel euro ben je kwijt incl. douanekosten enzo. Heb er 1 op mijn iphone maar vond 80 euro een beetje duur voor de ipad versie, vooral omdat je voor een jaar verzekeren net iets meer kwijt bent.
Uiteindelijk de bodyguardz Pure tempered glass besteld voor 40 dollar tijdens de black friday sale. Hopelijk net zo goed als de spigen glass.t

Laatst gewijzigd door Valinor; 08-12-13 om 15:19.
  #114  
Oud 08-12-13, 15:29
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De site MobileFun biedt dit product nu ook aan. Probeerde vandaag te bestellen, maar de site reageert uiterst traag. Probeer het morgen opnieuw.
De Glas.tR voor de 5s had ik binnen 3 dagen in huis. Dát is een mooi product!

De BodyGuardz komt niet in de buurt! Dat is een waterballetfolie, de Glas.t is een flinterdun glasplaatje.

Update: De site reageert, bestelling geplaatst, ben benieuwd!

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 08-12-13 om 16:23.
  #115  
Oud 08-12-13, 18:52
PsyFly PsyFly is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 61
Standaard

Ik heb mijn Spigen via Ebay bij deze seller uit de UK gekocht. Geen extra taksen of wat dan ook. Correct geleverd via een internationaal aangetekende verzending.
Kostprijs met verzendingskosten +/- €64
  #116  
Oud 08-12-13, 19:03
Valinor Valinor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
De site MobileFun biedt dit product nu ook aan. Probeerde vandaag te bestellen, maar de site reageert uiterst traag. Probeer het morgen opnieuw.
De Glas.tR voor de 5s had ik binnen 3 dagen in huis. Dát is een mooi product!

De BodyGuardz komt niet in de buurt! Dat is een waterballetfolie, de Glas.t is een flinterdun glasplaatje.

Update: De site reageert, bestelling geplaatst, ben benieuwd!
Ik had het over de bodyguardz Pure tempered glass. Is ook een glasplaatje.

'
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PsyFly Bekijk bericht
Ik heb mijn Spigen via Ebay bij deze seller uit de UK gekocht. Geen extra taksen of wat dan ook. Correct geleverd via een internationaal aangetekende verzending.
Kostprijs met verzendingskosten +/- €64
Bedankt voor de link. Had misschien beter daar kunnen bestellen. Hopen dat die van Bodyguardz een beetje goed is.
  #117  
Oud 09-12-13, 08:09
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PsyFly Bekijk bericht
Ik heb mijn Spigen via Ebay bij deze seller uit de UK gekocht. Geen extra taksen of wat dan ook. Correct geleverd via een internationaal aangetekende verzending.
Kostprijs met verzendingskosten +/- €64
Ik had precies beter wat meer geduld gehad want ik heb wel ietsjes meer mogen neertellen ervoor. Vandaag pik ik hem op op het postkantoor en vanavond ben ik eindelijk verlost van die plastic folie dat er nu op plakt

heb 69€ betaald incl verzending, maar er komt nog eens 27€ taksen op die ik moet betalen op het postkantoor ... Die was ik uit het oog verloren toen ik bestelde.
  #118  
Oud 09-12-13, 17:24
Leqtor Leqtor is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 5
Standaard

Hallo,

Ik heb een Belkin Form Fit Slim Folio iPad Air. Case bevalt prima. Is geloof ik rond de € 40 en voor dat bedrag een prima case.
  #119  
Oud 09-12-13, 19:44
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Wel, de spigen glas.t zit erop en ben super tevreden. De feeling van glas, en gelukkig geen enkel stofdeeltje eronder. Perfect dus de jelly buttons hoef ik wel niet, die gaan de schuif in.

Nu is hij eindelijk compleet. Belkin back case, Apple smart cover en spiegel, glas.t
  #120  
Oud 26-01-14, 09:39
nicolinden nicolinden is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard Smart case verwijderen

Hoi een late reactie op dit forum maar misschien dat er nog iemand kijkt

Ik heb de smart case van Apple, ik vind de cover veel fijner omdat je die er makkelijk afhaalt maar mijn ipad mini is helemaal gekrast aan de achterkant doordat ik hem altijd mee neem naar mijn werk en dat wilde ik niet bij de ipad air nogmaals meemaken.

Onderweg vind ik de smartcase super maar thuis niet echt... Hij wordt er toch zwaarder van houdt minder lekker vast (bij boeken lezen bijvoorbeeld) en pas ook niet op mijn belkin dock...

Is er iemand die bekent is bij het feit of de smart case beschadigd als je deze vaak (dagelijks-wekelijks) van de ipad af haalt. Ik vraag me af of hij er uit eindelijk lelijker van gaat worden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe lang neemt de laadtijd van jullie nieuwe iPad in beslag? NH2505 iPad algemeen 5 01-04-12 10:19
iPhone: Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? anthony68 Jailbreak 2 22-01-12 18:58
Hoe doen jullie dat? Rammin Archief 1 13-10-09 13:27
Gegevens beschermen: hoe? Flydt Jailbreak apps en thema's 6 04-01-09 12:21
hoe iphone beschermen op reis? blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 3 27-07-08 10:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.