//

Hoe beschermen jullie je iPad Air?

Hoe beschermen jullie je iPad Air? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf de combinatie van een Belkin back-cover en Apple smartcover omdat ik een smartcase niet echt fijn vind. Dit omdat ik de smartcover ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 26-01-14, 12:56
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Ik heb zelf de combinatie van een Belkin back-cover en Apple smartcover omdat ik een smartcase niet echt fijn vind. Dit omdat ik de smartcover niet kan verwijderen bij het pelen van een game of i.d. Ook maakt de smartcover, vind ik, de iPad zwaarder en dikker.
Ik denk wel dat de smartcase naar verloop van tijd losser om de iPad zal gaan zitten door het vele malen verwijderen en weer plaatsen.
__________________
Standin' my ground
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 26-01-14, 12:59
nicolinden nicolinden is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

OK bedankt voor je reactie. Ik zal het wel gewoon proberen dan, denk dat ik door de weeks de case erop laat en deze af en toe 's avonds en in het weekend er af haal. Ik zie dan wel wat dit met de case doet
  #123  
Oud 27-01-14, 00:13
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Toch wel interessant om de verschillende ervaringen te lezen met de verschillende covers.
Op onze ipad 2 hadden we vanaf dag 1 al de switcheasy canvas (full cover dus). Mede omdat we hem toch redelijk overal mee naartoe slepen en dat dat beschermd moet worden.
Dus bij de aanschaf van de air (meteen bij introductie) eerst een andere cover besteld. Deze was echt slecht (kensington dacht ik). Niet voorzien van smart cover functionaliteit en gewoon slap en irritant in gebruik.
Dus meteen toen hij uit was de switcheasy cover besteld voor de air. Hebben ze deze ook veranderd (niet zoals de cover voor de 2) waardoor hij ook erg onprettig in gebruik is. Er zit een haakje in de cover waar je steeds met je hand tegenaan zit en de klep sluit niet goed.

Dus . . .wat te doen.
Uiteindelijk besloten om eens een gok te wagen en een cover bij Dealextreme te bestellen. Kost een kwart van de cover hier en is echt prima. Sluit prima aan en heeft een lipje om de cover goed dicht te houden (ook met smart cover).

Sorry winkeliers hier in Nederland, maar 40+ euro voor een cover rekenen terwijl voor 10-15 euro ik ze minstens net zo goed (nog beter bij de huidige) ergens anders kan bestellen? Ik weet het wel.
  #124  
Oud 27-01-14, 01:30
rooieveters rooieveters is offline
• iOS 6.1.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 4
Standaard

IPad air met apple red
  #125  
Oud 27-01-14, 08:55
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Heb nog steeds mijn Belkin back-cover en Apple smartcover sinds ik mijn iPad gekocht heb ... perfecte staat en super aangenaam in gebruik!
Soms komen er vlekken op mijn smartcover door dagelijks gebruik, maar even met een vochtige doek erover en zo goed als nieuw!
  #126  
Oud 06-03-14, 19:19
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

Ik heb de logitech folio protective.
Is voor mij een teleurstelling. Goed als stand maar om op de schoot te houden , zeer onstabiel en de randen voelen hard en scherp aan.

Ik heb deze nu 2 dagen. Maar ik ga m afdoen en de combinatie van belkin/smart case doen.
  #127  
Oud 09-08-14, 08:06
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Heb nog steeds mijn Belkin back-cover en Apple smartcover sinds ik mijn iPad gekocht heb ... perfecte staat en super aangenaam in gebruik!
Soms komen er vlekken op mijn smartcover door dagelijks gebruik, maar even met een vochtige doek erover en zo goed als nieuw!

Ik heb de Belkin backcover voor de iPad mini, maar sinds december 2013 is het nu de tweede keer dat de cover gaat scheuren in de linker benedenhoek. Ik krijg keurig een nieuwe, maar heeft iemand van jullie daar ook last van?
Nee de iPad is niet gevallen. Gisteren heb ik alleen de cover verwijdert om te zien welke versie ik heb om dit door te geven als gegeven bij een bug.
  #128  
Oud 09-08-14, 12:28
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Beide iPads in mijn huishouden hebben de rode SmartCover. Rood doe ik nooit meer, veel te snel vuil. Zien er na een maand al uit alsof ze vers van de vuilnisbelt komen...
  #129  
Oud 14-05-15, 08:56
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard

Ik heb ook een smartcover van Apple om de Ipad air. Maar wil ook liever een Full cover.. Zoiets als de oer Ipad. Die gebruik ik ook nog steeds en cover is nog in prima staat. Mijn zoektocht heeft nog geen goed type opgeleverd. Suggesties welkom
__________________
Groeten, Spikebyt
  #130  
Oud 17-05-15, 09:51
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Gewoon eens de gok nemen en die full cover voor 7euro van de action proberen. Werd ik ook door iemand op geattendeerd, en om heel eerlijk te zijn bevalt hij mij prima.
Ook nog een gekocht voor iemand voor een air2 en die is ook prima.
Gewoon eens proberen.
  #131  
Oud 26-05-15, 00:18
dickencorina dickencorina is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Breda
Berichten: 7
Standaard

Ik heb voor de air 2 ook die van de action en die is gewoon goed. Werkt ook perfect met iPad in stand-by stand zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe lang neemt de laadtijd van jullie nieuwe iPad in beslag? NH2505 iPad algemeen 5 01-04-12 11:19
iPhone: Hoe kan ik me optimaal beschermen met een jailbreake? anthony68 Jailbreak 2 22-01-12 19:58
Hoe doen jullie dat? Rammin Archief 1 13-10-09 14:27
Gegevens beschermen: hoe? Flydt Jailbreak apps en thema's 6 04-01-09 13:21
hoe iphone beschermen op reis? blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 3 27-07-08 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.