//

Contacten synchroniseren van Outlook naar iPad

Contacten synchroniseren van Outlook naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Outlook 2010 voor mijn adressenbestand. Nu heb ik die overgezet naar de iPad via iTunes. Het vreemde is dat de ene keer alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-13, 17:48
corryd corryd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 8
Cool Contacten synchroniseren van Outlook naar iPad

Ik gebruik Outlook 2010 voor mijn adressenbestand.
Nu heb ik die overgezet naar de iPad via iTunes.
Het vreemde is dat de ene keer alles overgenomen is en de andere keer het adres niet te zien is. Ga ik dan naar 'wijzig' op de iPad, dan staat daar wel een minnetje bij het adres. Maar ik kan niets zien. Moet ik eerst opnieuw het adres op de Pad invullen, het minnetje verwijderen en dan heb ik opeens 2 adressen er in staan.
Ik heb sinds gisteren een iPhone. Daar heb ik Outlook ook gesynchroniseerd met iPhone en daar staan de adressen wel correct.
Weet iemand een oplossing? Ik heb al een aantal keren opnieuw de adressen van de iPad afgehaald en ze er opnieuw opgezet. Blijft hetzelfde probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad mini synchroniseren met outlook contacten lukt niet Harinrdy iPad algemeen 0 17-01-13 22:37
Contacten synchroniseren van iPad naar iPhone lukt niet Bananenbennie iPad algemeen 6 10-08-12 15:42
Van Iphone naar outlook synchroniseren? midon iTunes 42 15-11-11 22:20
Contacten van Outlook naar Iphone olieboertje iTunes 1 25-11-09 19:34
Contacten van iPhone naar Outlook @win iTunes 3 17-09-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.