//

Oplader werkt niet op Ipad Air

Oplader werkt niet op Ipad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Ipad Air werkt mijn bijgekochte oplader niet. Het betreft een 3 meter kabel en oplader van Janox. Bij aansluiten werkt hij enkele seconden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-13, 18:51
Guest-20211218210658
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Oplader werkt niet op Ipad Air

Op mijn Ipad Air werkt mijn bijgekochte oplader niet. Het betreft een 3 meter kabel en oplader van Janox. Bij aansluiten werkt hij enkele seconden wel, te zien aan het groene symbool, daarna geeft hij aan dat de kabel niet geregistreerd is en mogelijk problemen zal geven. Het ligt duidelijk niet aan de oplader. Wie weet een oplossing, een andere kabel kan ik zelf wel bedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-13, 19:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoevegeeserveld Bekijk bericht
Het ligt duidelijk niet aan de oplader. Wie weet een oplossing, een andere kabel kan ik zelf wel bedenken.
Als het duidelijk niet aan de lader ligt dan blijf toch alleen nog maar de USB-kabel over en ligt het duidelijk aan de USB-kabel.

Misschien is die kabel te lang en is er een stroom/spanningsval. Misschien zit er in die kabel een niet gecertificeerde Lightning chip.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Air video werkt niet meer hofhoek iPad Apps 13 12-11-17 10:13
Oplader werkt niet op IPad air Guest-20211218210658 iPad Apps 1 07-11-13 19:14
duracell mobiele oplader werkt niet op iPhone 4S Guest-20200115125946 iPhone accessoires en onderdelen 3 14-01-13 23:01
Wekker werkt niet met oplader dj-ync iPhone algemeen 7 12-11-12 12:24
Air video werkt niet (meer) El Krono iPhone Apps 2 03-10-10 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.