//

Pressure-Sensitive Stylus voor iPad Air

Pressure-Sensitive Stylus voor iPad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Pogo Connect (firmware 1.1.0) en deze is niet compatibel met de Air. Welke wel? Belangrijkste vind ik wel: palm rejection, minimaal 1024 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-13, 07:25
BelgianBull BelgianBull is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 70
Standaard Pressure-Sensitive Stylus voor iPad Air

Ik heb de Pogo Connect (firmware 1.1.0) en deze is niet compatibel met de Air.

Welke wel? Belangrijkste vind ik wel: palm rejection, minimaal 1024 levels of pressure en kleine tip/punt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-13, 18:36
Jewel Jewel is offline
• iOS 6.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 33
Standaard

Ik snap niet heel goed wat je bedoelt met levels enzo, maar de jot pro is wel fijn. Het heeft een punt waar heel precies mee getekent kan worden
__________________
iedereen een fijne dag nog
  #3  
Oud 12-11-13, 18:44
BelgianBull BelgianBull is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 70
Standaard

Met levels bedoelde ik de sterkte van de gevoeligheid bij het duwen van de stylus. Zoals bv. de pogo heeft 1024 levels en wacom 2048 dus theoretisch zou de wacom gevoeliger zijn.

Ik las ook overal dat de Jot Pro 4 compatibel zou zijn met ipad air maar heb schrik dat die disc vooraan het scherm zou beschadigen.

Wacom lijkt me interessant maar nergens is het me duidelijk of het compatibel is.
  #4  
Oud 12-11-13, 19:15
Jewel Jewel is offline
• iOS 6.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 33
Standaard

Met een screen protector is de kans klein dat het ook daadwerkelijk zou gebeuren. Ik speel draw somethong 2 en er zijn veel mensen met jot pro. Ze geven er ook reviews over en ze zeggen dat er met een screen protector er niks aan de hand is
  #5  
Oud 12-11-13, 21:36
BelgianBull BelgianBull is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 70
Standaard

Ik heb een tijdje met screen protectors gewerkt zowel met de iPhone als met de iPad. Het beeld wordt daardoor doffer/matter en ook de luchtbelletjes vind ik storend. Maar nu zou er iets bestaan zoals "screen protector tempered glass" zoals dit Apple iPad Air Premium Glass Screen Protector by BodyGuardz maar dit vind ik dus weer overkill.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2013 om 22:09 ----------

Blijkbaar zou de Wacom Intuos Creative Stylus compatibel zijn met iPad Air, maar men zou wel harder moeten duwen? Hopelijk is dit softwarematig op te lossen Wacom Forum - Wacom Europe GmbH ? View topic - Intuos Creative stylus and iPad Air. Ik blijf het nog altijd jammer vinden dat de Pogo Connect niet meer werkt, ik vond het zalig om met verwisselbare tips te werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.