iMessage op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb misschien een wat gekke vraag, ik had altijd een i phone maar omdat ik deze erg weinig gebruikte maakte meer gebruik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage op iPad
Hallo,
Ik heb misschien een wat gekke vraag, ik had altijd een i phone maar omdat ik deze erg weinig gebruikte maakte meer gebruik van de macbook en de i pad, heb ik mij een samsung telefoon aangeschaft. alleen als mijn vriend mij nu een sma stuurt komt deze op de i pad binnen en niet op mijn samsung telefoon. Kan dit te maken hebben dat ik mijn i pad op mijn apple id heb ingesteld. Hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben want is erg vervelend zo. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je vriend wel een iPhone heeft, als dat zo is, dan ontvangt je iPad het bericht als iMessage. Zet hij zijn data verbinding uit dan gaat het bericht als een sms de deur uit en krijg je hem op de samsung.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage tussen iPhone en iPad loskoppelen | iPeppel | iPhone algemeen | 3 | 20-02-13 22:47 |
iMessage (op ipad 2) | peter736 | iPad algemeen | 0 | 04-12-12 15:49 |
iMessage op iPhone en iPad | Joeri75 | iPhone Apps | 6 | 18-11-12 12:42 |
iMessage synchroniseren op iPad, iPhone en iMac | Scirocco | iTunes | 5 | 26-05-12 19:56 |
iMessage op Iphone en Ipad | dat.rooie.ventje | iPhone algemeen | 0 | 14-10-11 11:00 |
|
|