//

geen wifi op ipad 2

geen wifi op ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag. mijn ipad is vorige week gevallen, scherm kapot. nou heb ik hem zelf opgenmaakt nieuwscherm besteld en zag ik dat mijn wifi ontvanger rechts ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-13, 11:53
timmii timmii is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard geen Wi-Fi op ipad 2

goedendag. mijn ipad is vorige week gevallen, scherm kapot.

nou heb ik hem zelf opgenmaakt nieuwscherm besteld en zag ik dat mijn Wi-Fi ontvanger rechts naast de home button,dat draadje was gebroken. nou heb ik die besteld en gemonteerd maar alsnog vindt de ipad geen adressen, wel vindt hij mijn iphone als ik persoonlijke hotspot aanzet via Wi-Fi wat ik vreemd vindt, heb al mijn netwerk instellingen hersteld zonder resultaat. iemand een idee? alvast bedankt voor de moeite groetjes tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 (ios 7) heeft geen/slechte Wi-Fi ontvangst veroen iPad algemeen 0 31-10-13 21:16
Geen Wi-Fi op iPhone/iPad wel op PC manfred1973 iPhone algemeen 1 03-10-13 21:55
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? yuiop88 iPad algemeen 57 15-05-12 01:31
geen Wi-Fi meer op ipad thuis - rest wel greybart Wi-Fi 7 07-10-11 21:16
Help, geen netwerk meer Ipad Wi-Fi Timster1 Wi-Fi 4 24-11-10 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.