iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Sms sturen en of bellen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/147909-sms-sturen-bellen.html)

pollerita 13-11-13 23:10

Sms sturen en of bellen
 
Hoi allen

Ben een totale leek in de apple wereld, maar ik ga het toch eens proberen. Zou graag een Ipad kopen met 3g, met sim dus.

Mijn vraag is, kan je gewoon sms sturen naar iedereen, dus ook iemand die geen ipad of iphone heeft.
Bellen is mij gezegd, dat lukt wel de app van Telenet Triing!
Maar misschien is er een gelijkaardige app.
Heb al hier al veel over opgezocht, maar wil 100% zeker zijn voor ik er eentje koop natuurlijk.

Iemand ervaringen........

Bij voorbaat dank.

RWK 14-11-13 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pollerita (Bericht 933728)
Hoi allen

Ben een totale leek in de apple wereld, maar ik ga het toch eens proberen. Zou graag een Ipad kopen met 3g, met sim dus.

Mijn vraag is, kan je gewoon sms sturen naar iedereen, dus ook iemand die geen ipad of iphone heeft.
Bellen is mij gezegd, dat lukt wel de app van Telenet Triing!
Maar misschien is er een gelijkaardige app.
Heb al hier al veel over opgezocht, maar wil 100% zeker zijn voor ik er eentje koop natuurlijk.

Iemand ervaringen........

Bij voorbaat dank.

Naar mijn weten kan men geen SMS'jes verzenden met een iPad. Over bellen weet ik ook niks van af. Als dat via een app gaat, dan zou ik me daar eerst in verdiepen. Het kan namelijk ook een dienst zijn als Skype.

pollerita 15-11-13 22:48

Echt niemand geen raad meer ?

cln 15-11-13 23:00

SMS sturen zal idd niet lukken. Je kunt wel SMS ontvangen, maar die zal worden getoond als Flash message. Je zult ze dus ook niet terug zien in de message app.

pollerita 15-11-13 23:41

Ik vind het wel straf dat telenet een app maakt die triing noemt en waar je perfect mee kan bellen naar zowel vaste als gsm nummers. En dat werkt perfect! Zeer goede klank en noem maar op....
En een simpele sms sturen naar wie dan ook, met of zonder android, ios of een gewone oude nokia dat lukt dan niet?
Geen enkele app is daar voor gemaakt dan, voor de ipad.

grts en toch al vriendelijk bedankt voor u reactie

Wallyİ 16-11-13 00:01

Maar een simpele meel...iMessage...Whatsapper...etc...dat gaat prima...

Een iPad is nu eenmaal geen iPhone...

pollerita 16-11-13 00:18

Ja inderdaad, maar als ik het goed voor heb dan gaat dat enkel en alleen naar diegenen die de app ook hebben

Dan zal ik deze app maar niet kopen, als ik ooit een ipad moest kopen, want hier staat duidelijk naar en van welk device dan ook ....


mysms SMS App | Text anywhere, anytime & on any device | mysms

Wallyİ 16-11-13 00:20

Jawadde...

Da's een programmeke dat via via een sms verstuurd...

Vertrouw da voor gene meter...

pollerita 16-11-13 00:26

Idd, ziet er maar iets raar uit.
Dan zal ik het maar opgeven en geen Ipad kopen dan.
Nogmaals, vind het spijtig dat er zo niks is.
Misschien bouwt telenet dat ooit wel eens bij hun app in.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.