Stof onder ipad air scherm
hallo allemaal,
ik zat vandaag op me nieuwe ipad air te werken en zag opeens twee hinderlijke witte stipjes op me scherm. Na nadere inspectie zitten deze niet onder me screenprotector maar onder mijn ipad scherm zelf. Heeft iemand anders hier ook last van . Ikzelf ben nu een beetje bang dat nog vele stofjes gaan volgen aangezien blijkbaar ergens gemakkelijk stof doorheen kan. Ik vroeg me ook af of ik hiermee terug kan gaan naar de winkel ( Amac) want ik stoor me hier eigenlijk behoorlijk aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien de prijs en de status van Appleproducten is elk foutje onacceptabel! Let maar op, nu je dat stofje eenmaal hebt gezien wordt het elke dag groter... Aandringen op een nieuwe!
|
Maar heeft niemand hier verder last van ? Ik weet eerlijk gezegd dus niet of het over een dead pixel gaat of een stofje maar goed ik kijk het nog heel even aan. Ik vroeg me alleen af of andere soortgelijke bevindingen gedaan hadden
|
Citaat:
|
edit: verkeerde topic
|
Citaat:
Ik hoop vandaag naar de winkel waar ik hem gekocht heb (Expert) een nieuwe mee te krijgen, want ik heb geen zin om weer een week te wachten eigenlijk! Ik vind dit erg vervelend, want ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt met al mijn andere Apple spullen. En nu in een keer dit :-( :(:(:(:(:(:(:(:(:( |
'Shit Happens' is niet voor niets een Amerikaanse uitspraak. Misschien zit er een stukje Chinees onder...?
Hoe dan ook een nieuwe vragen! |
Eens Expert, NOOIT MEER EXPERT!!!!!
Nou, iPad Air naar de Expert gebracht.
Eerst zeiden dat ze er niks aan konden doen..... Beetje doordrammen, en dan, ja. : Sorry meneer, we zullen hem opsturen, en dan kijken we wel wat we er mee kunnen doen.... We weten niet hoe lang hij weg is, maar we gaan uit van 2 tot 4 weken. OMG...... Mens het is maar een vuiltje, 2 tot 4 weken kwijt!!!!!!!!!! Waarschijnlijk doen ze er helemaal niks aan, zo'n gevoel heb ik!!! Eens, Expert, NOOIT MEER EXPERT!!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook ff Apple Care bellen. (0900) 7777 703. Meestal heb je dan 3 opties: Opsturen via UPS, waarna ie waarschijnlijk vervangen wordt. Dit duurt meestal ongeveer een week. Optie 2 is een Express Replacement. Dat kost eenmalig €29,- Je krijgt dan eerst een vervangende iPad toegestuurd. Daarna moet je de "oude" naar Apple terugsturen. Optie 3 is alsnog Apple Care afsluiten. Dat kost eenmalig €69,- en dan krijg je naast de "voordelen" van Apple Care ook nog een "gratis" Express Replacement. Je kan natuurlijk ook een afspraak maken bij de Genius Bar van de Apple Store in Amsterdam of eventueel Oberhausen. |
Waarschijnlijk kost het niks, want als hij minder dan 7 dagen oud is hij krijg je gratis een vervangend exemplaar voor optie 2
|
Ja ikzelf zit dus heel erg te twijfelen wat ik zal doen. Het kan ook zijn dat de volgende het erger heeft. Maar ik ga eerst het nog even aankijken de screenprotector zit er nog zo mooi op:)
|
Dank voor jullie medeleven :-) Haha
Het is inderdaad erg vervelend!!! Ik denk dat als ik over 1,5 week maar eens terug naar de Expert ga, om te vragen hoe ver ze zijn. Volgende keer ga ik gelijk naar een ECHTE Apple winkel, of ik bel. Ik heb het nummer van Apple care opgeslagen in m'n adres boek. Ik plaats nog wel een bericht als ik iets verder heb gehoord. Nogmaals, bedankt!!!! En ik hoop dat andere mensen als ze dit probleem ook hebben, dat ze dan beter behandeld worden!! Echt! En advies, ga niet naar de Expert! ;-) |
Citaat:
Alvast heel erg bedankt voor alle reacties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wou hem eerst ook bij de Dixons kopen, omdat ik een kortingsbon had van 30 euro, maar ik ben niet zo;n fan van de Dixons :( Maar ik hoop gouw iets te horen dan de Expert, anders is het gewoon; Welkom bij klacht.nl, of, Expert (van Erp) Koude, of warme douche:O Wie zien wel, laat nog we iets horen. Timosha, waar heb jij hem gekocht? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33. |