//

iBooks download niet alles op mini?

iBooks download niet alles op mini? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het internet afgestruind, maar ik kan de oplossing niet vinden. Eergisteren heb ik mijn nieuwe iPad mini met retina ge-restored (is dat een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-13, 23:17
Kyhd Kyhd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard iBooks download niet alles op mini?

Ik heb het internet afgestruind, maar ik kan de oplossing niet vinden.

Eergisteren heb ik mijn nieuwe iPad mini met retina ge-restored (is dat een woord?) met de image van mijn vorige iPad mini. Alles werkt op iBooks na.

Ik heb alleen maar boeken vanuit de Bookstore gekocht, maar als ik dan boeken opnieuw wil downloaden, dan blijven er 2 steken.

Het begint met de melding "Can't connect to store". Dit terwijl er duidelijk verbinding is. Zelfs een nieuw boek aanschaffen werkt, dus die melding klopt niet.

Vervolgens begint wel het laadbalkje te lopen, maar blijft deze hangen op 3 kwart. Om daarna helemaal leeg te lopen en de boek als schim te laten zien.

Er staat dan geen iCloud icoon en ook is het niet mogelijk om ze te verwijderen.

iPad rebooten werkt niet. En gezien het feit dat iBooks op de mac nu ook een aparte app is, kan ik ook niet meer boeken vanuit iTunes naar de iPad slepen...

Iemand enig idee? Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe. (overigens kan ik ze wel op mn iPhone downloaden...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-13, 14:35
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Probeer eens: Herstel alle instellingen (in Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in).
  #3  
Oud 23-11-13, 13:32
Kyhd Kyhd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Dat had ik ook al geprobeerd zonder resultaat. Ik heb de mini gewist en de back-up opnieuw geïnstalleerd. Nu doet alles het weer. Bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe download ik iBooks 2? Doblie iPhone Apps 15 10-03-12 14:31
Mac OS X: update van specifieke app negeren bij 'download alles' in iTunes (mac) sybian iTunes 0 06-02-12 12:32
iOS 4.2.1 corrpt download, alles weg jlenstra iPad algemeen 11 23-11-10 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.