//

geen paperclip voor toevoegen foto's e.d. in adres e-mail iPad Air

geen paperclip voor toevoegen foto's e.d. in adres e-mail iPad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het opstellen van een uitgaande e-mail is een paperclip, die als je daarop klikt een extra regel toevoegt aan het adres waarin je foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-13, 05:26
Viceroy Viceroy is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Castricum
Berichten: 4
Standaard geen paperclip voor toevoegen foto's e.d. in adres e-mail iPad Air

Bij het opstellen van een uitgaande e-mail is een paperclip, die als je daarop klikt een extra regel toevoegt aan het adres waarin je foto's enz. aan de e-mail kunt toevoegen.
Deze paperclip en de extra regel om iets toe te voegen mis ik in mijn iPad Air. Wel kan ik op de foto klikken en kopiëren waarna de foto in de tekst komt, maar dat is niet de bedoeling.
Hoop dat mijn probleem duidelijk is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-13, 18:04
justinslbk justinslbk is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Je wilt dus eigenlijk gewoon een bijlage invoegen? Houdt je vinger op het tekstvak waar je je mail typt ingedrukt. Als je je vinger van het scherm haalt verschijnt er een klein pop-up menu, waarbij ook staat 'voeg foto of video in'.
  #3  
Oud 23-12-13, 19:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hier kun je een handleiding downloaden. Kun je openen met iBooks door er op te tikken.
  #4  
Oud 23-12-13, 20:05
Viceroy Viceroy is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Castricum
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justinslbk Bekijk bericht
Je wilt dus eigenlijk gewoon een bijlage invoegen? Houdt je vinger op het tekstvak waar je je mail typt ingedrukt. Als je je vinger van het scherm haalt verschijnt er een klein pop-up menu, waarbij ook staat 'voeg foto of video in'.
Dank voor je reactie, maar ik wil geen bijlage in het tekstvak maar gewoon via de paperclip toevoegen. Het gaat ook niet om foto's maar om een tekstdocument.
Normaal kun je op de paperclip drukken en dan komt er een extra regel onder het adres waar je de map van het document kunt vermelden.
  #5  
Oud 23-12-13, 21:05
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik denk dat je een iPad Air verwisselt met een Macbook Air. Ook de iPad 1 t/m 4 heeft geen paperclipfunctie. De iPad 1 heeft zelfs geen invoegfunctie via de vinger, behalve het kopiëren/plakken van een tekst.
  #6  
Oud 23-12-13, 21:58
Viceroy Viceroy is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Castricum
Berichten: 4
Standaard Paperclip I iPad Air

Beech43 dank. Zo'n mogelijkheid is toch een wezenlijk onderdeel van het hele e-mail gebeuren. Maar OK de oude vertrouwde laptop nog maar niet wegdoen.
  #7  
Oud 23-12-13, 22:44
justinslbk justinslbk is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Viceroy Bekijk bericht
Dank voor je reactie, maar ik wil geen bijlage in het tekstvak maar gewoon via de paperclip toevoegen. Het gaat ook niet om foto's maar om een tekstdocument.
Normaal kun je op de paperclip drukken en dan komt er een extra regel onder het adres waar je de map van het document kunt vermelden.
Heb je het document in de Pages app opgeslagen? Van daaruit kun je tekstdocumenten ook als bijlage toevoegen aan je e-mails. Als je op de deel-knop in denappel klikt kun je kiezen voor 'Stuur een kopie', waarna je de Mail-app kunt selecteren (zie screenshot).

Deze mogelijkheid wordt ook in veel andere apps aangeboden (Dropbox, Documents, etc.). Mogelijkheden genoeg dus. Het invoegen van bestanden werkt inderdaad niet zoals op de computer, omdat iOS je niet zomaar toegang geeft tot het bestandssysteem.

Hoop dat het een beetje duidelijk voor je is
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (22,3 KB, 13x gelezen)
  #8  
Oud 23-12-13, 23:04
Viceroy Viceroy is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Locatie: Castricum
Berichten: 4
Standaard Paperclip in iPad Air.

Ga dit zeker proberen/toepassen. Allebei hartelijk bedankt voor hulp. Ik was altijd al blij met de iPod, maar wat ik nu heb is fantastisch. Ik ontdek dagelijks nog nieuwe dingen.
Maar fijn dat er zo geholpen wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad air mail problemen Gustf iPad algemeen 2 05-11-13 10:49
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer schuurar iCloud 3 05-10-13 11:30
Foto in bestaande mail toevoegen? iSpy iPhone algemeen 7 20-03-13 14:33
Geen mail account toevoegen magelo71 iPad algemeen 4 20-01-12 20:51
Krijg geen enkel mail adres werkend! steincitynl iPhone algemeen 4 02-03-10 08:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.