//

Nieuwe laptop terwijl ik al een ipad heb?

Nieuwe laptop terwijl ik al een ipad heb? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad en een laptop, alleen is de laptop gisteren kapot gegaan. Ik kan nu een nieuwe kopen, maar ik heb al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-13, 22:47
Sannebroekmans Sannebroekmans is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Question Nieuwe laptop terwijl ik al een ipad heb?

Hallo,

Ik heb een ipad en een laptop, alleen is de laptop gisteren kapot gegaan.
Ik kan nu een nieuwe kopen, maar ik heb al een ipad.
Op mijn laptop ging vooral films kijken en dingen voor school zoals word, powerpoint, excel, mail, etc.
Op mijn ipad deed ik de rest, dus social media, en beautyblogs bekijken, etc.
Over het algemeen deed ik dus veel meer met mijn ipad.
Nu dat mijn laptop dus gesneuveld is twijfel ik of ik een nieuwe zal kopen en mijn ipad houdt, of dat ik alleen mijn ipad houdt, of dat ik alleen een laptop pak.
Ik zit in de 2e van de middelbare school.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes, Sanne
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-13, 23:23
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Lees dit eens, om na te gaan of je je office-documenten van school op je iPad kunt lezen en bewerken. Als je een Office 365 abonnement neemt (€ 99,- per jaar + 60 skypeminuten per maand naar vaste nummers en 20 GB opslag op Skydrive) kun je in ieder geval die documenten bekijken en bewerken op je iPad.

Ik zou dit eens een paar weken lang uitvogelen, kan je een hoop geld schelen.

Laatst gewijzigd door Beech43; 31-12-13 om 11:40.
  #3  
Oud 30-12-13, 23:30
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik meen dat die Office App een iPhone App is (niet universeel, dus minder prettig op een iPad).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 30-12-13, 23:36
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dat klopt, je moet je scherm dus in portret-stand houden. Er zal binnenkort wel een update komen voor de iPad.

Laatst gewijzigd door Beech43; 31-12-13 om 12:00.
  #5  
Oud 31-12-13, 20:13
JeroenO JeroenO is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 27
Standaard

In iPad magazine 9 staat een vergelijking van verschillende officepakketten.

Daar wordt Office 365 en Apple's eigen iWork pakket vergeleken met enkele andere pakketten zoals Office 2 HD, Smart Office 2 en Documents to Go standaard.

Bij deze vergelijking (en ook eerdere vergelijkingen die ik gelezen heb) komt het iWork pakket (Pages, Numbers en Keynote) telkens het beste uit de bus.

Als je besluit om geld te gaan uitgeven, kijk dan daar ook eens naar. Als nadeel wordt genoemd dat het alleen met iCloud en webdav samenwerkt en niet met bijvoorbeeld dropbox of skydrive.

Maar of dat echt een nadeel is moet je voor jezelf bepalen, aangezien je tegenwoordig ook via iCloud documenten kan bewerken, toevoegen en opslaan en dat kan op iedere PC of Mac, zolang er maar een browser is geïnstalleerd.

Over Office 365 worden ook wat opmerkingen geplaatst: het klopt dat er alleen een iPhone app is, geen universele of iPad app. Wel is er een webapp beschikbaar (zowel gratis als betaald), maar dan moet je wel altijd online zijn.

De overige drie pakketten, zijn goedkoper, maar hebben ook meer mankementen / tekortkomingen.

Mocht je besluiten om geen laptop meer te kopen en alles op je iPad te gaan doen, dan adviseer ik om wel een los toetsenbordje te kopen. Ik doe zelf ook zoveel mogelijk op mijn iPad, maar lange verslagen tikken op een touchscreen dat gaat hem niet worden. Met een los toetsenbord werkt het echter perfect.
Reageren

Labels
ipad, keuze, laptop, school



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad verbind niet met Wi-Fi terwijl laptop en iPhone verbonden zijn mbonly iPad algemeen 2 29-09-12 19:35
Kan een iPad een laptop voor mij vervangen? aspers iPad algemeen 22 15-03-12 09:12
Heb ik een nieuwe iPhone 4??? Shorty007 Archief 9 02-10-10 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.