//

agenda Ipad 1, Ipad 3, Ipad mini....😞

agenda Ipad 1, Ipad 3, Ipad mini....😞 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn probleem ziet er als volgt uit. ik heb een ipad 3 en heb een uitnodiging gestuurd aan de gebruiker van de ipad mini om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-14, 23:47
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard agenda Ipad 1, Ipad 3, Ipad mini....😞

Mijn probleem ziet er als volgt uit. ik heb een ipad 3 en heb een uitnodiging gestuurd aan de gebruiker van de ipad mini om een agenda te delen. Geen probleem. Mijn zoontje die een ipad 1 heeft, heeft ook een agenda functie (standaard) hierop.

Ook hem heb ik een uitnodiging gestuurd om deel te nemen. De uitnodiging wordt gestuurd maar hij ontvangt geen bericht.
Heb je enig idee wat ik verkeerd doe?

Op de ipad 1
- staat koekies accepteren> aan
- op mijn ipad 3 heb ik diverse malen "opnieuw de uitnodiging" verzonden, maar t komt niet aan.
Wat mis ik?

We willen deze agenda gebruiken om huiswerk te vermelden, etc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-14, 22:33
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Heb je wel de juiste gegevens ingegeven betreffende het account van je zoon?
Want het systeem werkt wel daar de iPad mini gebruiker wel de uitnodiging heeft ontvangen.
  #3  
Oud 10-01-14, 22:55
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

ik heb toen ik in de applestore zat snel een appleaccount voor hem aangemaakt want die had hij nog niet. Het kan idd zijn dat ik dat niet goed aangemaakt heb. Hoe check je dat. Moet er een credit card aangekoppeld zijn?

is een goede tip van jou, ik ga morgen meteen even kijken of ik dat nieuwe account in kom.

we zaten in de appel store bij een sessie met meerdere mensen (dus geen 1to1) en dit wist die jongen ook niet. tijdgebrek. ik dacht eerst dat t kwam omdat we alle 3 een andere ios versie hebben. maar wellicht is t dat account.

tot later
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.