iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad air, internet valt steeds weg naar home scherm. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/150476-ipad-air-internet-valt-steeds-weg-naar-home-scherm.html)

Jo8900 11-01-14 00:24

iPad air, internet valt steeds weg naar home scherm.
 
Hallo,

Ik heb nu een aantal maanden de ipad air.
De laatste paar weken valt die telkens als ik op facebook zit of op Google maps weg, de internet pagina dan kom ik weer in het start scherm. Ook wel eens met anderen sites maar vooral met deze sites. Ik word er echt gestoord van. En als ik dan weer op internet druk is alles weg. Ik zet mijn ipad regelmatig helemaal aan en uit dus daar ligt het niet aan.
Wat kan dit zijn? Of nog beter hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

justinslbk 13-01-14 09:23

Je kunt proberen al je instellingen van Safari te verwijderen. Hiervoor ga ja naar Instellingen > Safari en kies je Wis geschiedenis en daaronder, Wis cookies en gegevens. Daarna kun je nog naar Instellingen > Safari > Geavanceerd > Websitedata en druk je op Verwijder websitedata.

Hoop graag of het gewerkt heeft voor je :)

suzuki2002 13-01-14 21:50

Of het is een hardware fout

Jo8900 15-01-14 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justinslbk (Bericht 945476)
Je kunt proberen al je instellingen van Safari te verwijderen. Hiervoor ga ja naar Instellingen > Safari en kies je Wis geschiedenis en daaronder, Wis cookies en gegevens. Daarna kun je nog naar Instellingen > Safari > Geavanceerd > Websitedata en druk je op Verwijder websitedata.

Hoop graag of het gewerkt heeft voor je :)

Bedankt voor je reactie!
Helaas werkt het niet :( maar bedankt voor het mee denken!

Beech43 15-01-14 14:12

Gebruik de webbrowser app Coast eens. Verder ook een prima webbrowser.

krotwijk 16-02-14 16:02

safari crash
 
Je bent niet de enige. Enorme bug in ios7 is hier de schuld.

We enjoy the UI tweaks and new features of Apple's latest mobile OS, but we also can't seem to go a day without multiple crashes from Safari and third-party Webkit browsers. For a company that prides itself on its products "just working," we think it's a bit of a head-scratcher that Apple hasn't fixed this major flaw four months into iOS 7's lifecycle.

Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 vs. iPad mini with Retina Display

HooijmansNL 26-02-14 21:48

Citaat:

Ipad air, internet valt steeds weg naar home scherm.
Toen ik mijn iPad Air net had, en een case met sleep/wake functie gebruikte, gebeurde dit bij mij ook regelmatig.

Ik weet niet of dat u ook een case gebruikt met sleep/wake functie? Maar bij mij was het probleem juist dat er iets niet goed ging met de magneten in de case. Die waren niet sterk genoeg om alles (blijkbaar) juist in sluimer stand en wake stand te plaatsen.

En als ik dan gelijk te case opende, wake stand dus, viel mijn Wi-Fi ook gelijk weg.
Met de aanschaf van een andere case is dit bij mij opgelost.

Veel succes!

Arnol 10-05-14 11:35

Ik heb hetzelfde probleem. Is er al iemand die een oplossing heeft?

gr
Arno

Beech43 10-05-14 13:33

Heb je echt FW 4.3.4 ?

Arnol 10-05-14 15:25

hahaha joh, geen idee. Wat is dat dan?

nadine30040 26-12-15 12:26

Bij mij valt mail, Candy Crush en Safari regelmatig weg en krijg dan zwart scherm. Heb al regelmatig volledig afgezet, apps verwijderd en terug geïnstalleerd, maar probleem blijft bestaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.