//

Met Logitech Ultra Cover Keyboard maximaal 5 tab toetsen mogelijk?

Met Logitech Ultra Cover Keyboard maximaal 5 tab toetsen mogelijk? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemde "bug?" ontdekt en zelfs Apple en Logitech weten hier geen raad mee. Omdat op mijn ipad geen tabtoets zit, heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-14, 11:47
demuts demuts is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 11
Standaard Met Logitech Ultra Cover Keyboard maximaal 5 tab toetsen mogelijk?

Ik heb een vreemde "bug?" ontdekt en zelfs Apple en Logitech weten hier geen raad mee.

Omdat op mijn ipad geen tabtoets zit, heb ik een Logitecht Ultra keyboard gekocht, maar ik heb iets vreemd ontdekt.

Ik kan maximaal 5x tabtoets indrukken per regel, verder gaat ie dan niet (Terwijl ik dan nog niet halverwege de bladzijde ben. Als ik 1 spatie dan doe dan kan ik wel weer 5 tabs doen op dezelfde regel.
Dit probleem gebeurd in alle apps (Mail, notities pages enz..)

Ik heb gebeld met Logitech en die verwezen mij naar Apple omdat dit softwarematig probleem is, het toetsenbord werkt immers fysiek goed.

Na Apple gebeld te hebben nog niks wijzer geworden want die wilde wel meedenken maar wisten ook geen oplossing of instelling hiervoor en ze vertelde me doodleuk dat Logitech produkten niet door hun worden ondersteund, oftewel zoek het maar uit!

Vindt ik beetje jammer van beide partijen en ben nu nog niks wijzer helaas.

Iemand een gedachtegang waarom Steve heeft verzonnen dat je maximaal 5 tabs op 1 regel kan doen?

PS: Dit is getest op een ipad 2 en een iphone 4S

Laatst gewijzigd door demuts; 17-01-14 om 12:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-14, 11:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demuts Bekijk bericht
Iemand een gedachtegang waarom Steve heeft verzonnen dat je maximaal 5 tabs op 1 regel kan doen?
Aan wijlen Steve zal het niet liggen (denk ik).

Ik heb het eens geprobeerd op een iPad 1 (iOS 5.1.1) + ZAGGmate toetsenbord en op een iPad Air (iOS 7.1 Beta 3) + ZAGGKeys Folio toetsenbord. Ik kan zoveel "tabben" als ik maar wil.

Een "bug" in iOS zal het dan wel niet zijn.
  #3  
Oud 17-01-14, 14:36
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

lijkt mij wel duidelijk dat het aan de software ligt, probeer eens een herstel ?
  #4  
Oud 17-01-14, 19:34
demuts demuts is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
lijkt mij wel duidelijk dat het aan de software ligt, probeer eens een herstel ?
Ik heb dit keyboard al getest op een ipad 2 En op een iphone 4s, dan kan het toch niet aan het toestel liggen?
  #5  
Oud 17-01-14, 20:16
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Het zal wel te maken hebben met de tab-functie van de spacebar: als je daar met twee vingers tegelijk op tikt krijg je twee spaties, met drie vingers drie, enz. Met 5 vingers krijg je 5 spaties, maar dat is een beetje pielen. Met 4 gaat het goed. Als je dat na elkaar doet kun je snel het midden bereiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Bluetooth Keyboard Toetsen Veranderen Lassauw Desktop-applicaties 3 20-08-13 09:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.