//

Terug naar fabriekinstelling

Terug naar fabriekinstelling discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het verzoek van een 85 jarige om zijn Ipad 3 te resetten. Het probleem is dat hij zijn wachtwoorden niet meer weet. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-14, 12:08
sytse sytse is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard Terug naar fabriekinstelling

Ik heb het verzoek van een 85 jarige om zijn Ipad 3 te resetten.
Het probleem is dat hij zijn wachtwoorden niet meer weet.
Het is het 1 wachtwoord voor het Apple Id, Icloud en Email
Tevens heeft hij indertijd een onjuist email adres ingevoerd waar Apple de link om het wachtwoord te resetten naar toe stuurt.
Er komt dus gewoon niets binnen. Ook van het gewone email adres komt niets meer binnen omdat ook hier het wachtwoord verdwenen is.
Via de laptop en Itunes van alles geprobeerd maar dan stuit ik tegen het volgende probleem. Wil je de Ipad terug zetten naar de fabrieksinstellingen moet je uitzetten Waar is mijn Ipad in Icloud.
En je raad het, ook hier een wachtwoord die niet bekend is.
Een cirkel waar je niet uitkomt. Het moet toch mogelijk zijn om gewoon de Ipad zodanig terug te zetten alsof hij uit de Apple sigarendoos komt.
Wie heeft de oplossing? Bij voorbaat bedankt voor het meedenken.
Sytse van der Bij
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-14, 12:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sytse Bekijk bericht
Het moet toch mogelijk zijn om gewoon de Ipad zodanig terug te zetten alsof hij uit de Apple sigarendoos komt.
Dat is ook "gewoon" zonder problemen mogelijk als je het iCloud Apple ID + paswoord niet vergeten bent.

Als "Find my iPad" ingeschakeld is in iOS 7 is dat beveiligingsmechanisme (tegen diefstal) helaas niet te omzeilen. Neem contact op met Apple en leg het probleem uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Van ios 5.0.1 naar 4.3.3 terug naar 5.0.? dano-nl Jailbreak 3 03-01-12 21:49
iPhone: Iphone 3Gs terug naar fabriekinstelling fiestaboyke Jailbreak 2 24-07-11 16:57
iPhone: update naar 4.0.1 kan je terug naar 3.1.2 henrie69 Jailbreak 0 21-07-10 00:00
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? ArrrPoele9a Unlock [archief] 7 18-01-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:36.