iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/151947-outlook-com-weigert-e-mail-verzenden-ipad.html)

idegroot1 20-02-14 15:29

Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad
 
Ik heb net een account van outlook.com op de iPad gezet. Email ontvangen gaat zonder problemen, maar bij verzenden komt de melding dat:

Email versturen mislukt
De server heeft het bericht geweigerd.


Wie heeft voor mij de oplossing?
Vast bedankt voor reacties.


Ineke

Beech43 20-02-14 16:08

Hoe heb je dat account er op gezet ?

idegroot1 20-02-14 16:36

Via Instellingen, email, contacten, agenda's, Nieuwe account, Outlook.com. Eerst geregistreerd bij Outlook.com uiteraard. Alles keurig ingevuld. Ook gevalideerd.
Verzenden doet hij nog steeds niet.


Ineke

Beech43 20-02-14 18:12

Probeer eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2014 om 18:51 ----------

Als dit geen oplossing is, probeer dan je account handmatig toe te voegen (overige kiezen) volgens dit recept:
Incoming (IMAP) Server

Server address: imap-mail.outlook.com

Port: 993

Encrypted Connection: SSL

Outgoing (SMTP) Server

Server address: smtp-mail.outlook.com

Port: 25 (or 587 if 25 is blocked)

Authentication: Yes

Encrypted Connection: TLS

User name: Your email address

Password: Your password

Bron.

Het probleem komt vaker voor.

idegroot1 20-02-14 22:50

Ja, het heeft gewerkt het laatste idee. Dank je wel voor je hulp.


Ineke


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.