Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad
Ik heb net een account van outlook.com op de iPad gezet. Email ontvangen gaat zonder problemen, maar bij verzenden komt de melding dat:
Email versturen mislukt De server heeft het bericht geweigerd. Wie heeft voor mij de oplossing? Vast bedankt voor reacties. Ineke |
Hoe heb je dat account er op gezet ?
|
Via Instellingen, email, contacten, agenda's, Nieuwe account, Outlook.com. Eerst geregistreerd bij Outlook.com uiteraard. Alles keurig ingevuld. Ook gevalideerd.
Verzenden doet hij nog steeds niet. Ineke |
Probeer eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2014 om 18:51 ---------- Als dit geen oplossing is, probeer dan je account handmatig toe te voegen (overige kiezen) volgens dit recept: Incoming (IMAP) Server Server address: imap-mail.outlook.com Port: 993 Encrypted Connection: SSL Outgoing (SMTP) Server Server address: smtp-mail.outlook.com Port: 25 (or 587 if 25 is blocked) Authentication: Yes Encrypted Connection: TLS User name: Your email address Password: Your password Bron. Het probleem komt vaker voor. |
Ja, het heeft gewerkt het laatste idee. Dank je wel voor je hulp.
Ineke |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30. |