//

achtergrond niet meer passend

achtergrond niet meer passend discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds iOS 7 heb ik geen eigen gekozen achtergrond meer gebruikt, alleen een van de standaard afbeeldingen. Nu 7.1 op de Air en het valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-14, 17:19
VjT VjT is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 54
Standaard achtergrond niet meer passend

sinds iOS 7 heb ik geen eigen gekozen achtergrond meer gebruikt, alleen een van de standaard afbeeldingen.

Nu 7.1 op de Air en het valt mij op dat ik eigen toegevoegde afbeeldingen op geen enkele wijze passend kan krijgen als achtergrond

Heb reeds "vermindere beweging" ingeschakeld maar geen resultaat.

als ik een afbeelding selecteer om als achtergrond in te stellen staat er in het scherm dat ik kan inzoomen (om het passend te krijgen vermoed ik) maar met twee vingers knijpen om te verkleinen levert geen resultaat op.

doe ongetwijfeld iets niet goed maar kom er niet achter wat, graag hulp.

Thanks.
Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-14, 17:55
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hier is al veel over gediscussiëerd. Misschien is mijn oplossing daar het proberen waard.
Overigens kun je altijd een beeld nemen, waarvan je alleen het centrale deel hoeft te zien.

Laatst gewijzigd door Beech43; 16-03-14 om 18:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Albumhoes wordt niet meer getoond op achtergrond BartW iPhone algemeen 0 22-10-10 16:06
StreamItAll Radio speelt niet meer op de achtergrond Kluistertijd iPhone Apps 3 04-10-10 12:29
Scherm iphone 4 niet meer passend in beeld stephan.jrc Archief 5 26-09-10 11:49
Achtergrond valt niet meer te veranderen.. polowater iPhone algemeen 5 17-08-08 14:38
Kan mijn achtergrond niet meer veranderen MisterM24 Jailbreak apps en thema's 12 14-07-08 20:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.