//

Hoe moet ik mijn ID mailadres veranderen op ipad 2?

Hoe moet ik mijn ID mailadres veranderen op ipad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik had toen ik mijn Ipad kreeg een Wanadoo mailadres. Appel heeft deze eruit gegooid en nu kan ik geen apps meet uploden. Moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-14, 20:25
Carla1970 Carla1970 is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Question Hoe moet ik mijn ID mailadres veranderen op ipad 2?

Hallo ik had toen ik mijn Ipad kreeg een Wanadoo mailadres. Appel heeft deze eruit gegooid en nu kan ik geen apps meet uploden. Moet steeds het wachtwoord intoetsen maar deze pakt hij niet. Ik heb een nieuwe ID aangemaakt bij Appel aar waar in de ipad moet ik mijn Wanadoo adres eruit gooien en de nieuwe erin zetten? Wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-14, 20:40
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Probeer eens uit te loggen bij Instellingen | iTunes en App Store?

(Klik op je Apple ID en kies "Log uit")

Let op: aankopen zijn gekoppeld aan een Apple ID; je kunt oude aankopen niet (gratis) downloaden met je nieuwe Apple ID.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 17-03-14, 21:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Wat bedoel je met "Appel heeft deze er uit gegooid" ?
  #4  
Oud 18-03-14, 11:29
Carla1970 Carla1970 is offline
 
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard

Appel zegt dat het geen goed email adres meer is. en als ik mijn wachtwoord in toets geeft hij wel het Wanadoo adres aan. Maar ik krijg daarna een melding dat ik een nieuwe ID moet aanmaken want het mailadres klopt niet. Dit heb ik dus gedaan maar ik weet niet hoe ik het het Wanadoo adres van mijn ipad af kan gooien en kan vervangen voor een nieuwe ID.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2014 om 10:42 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Probeer eens uit te loggen bij Instellingen | iTunes en App Store?

(Klik op je Apple ID en kies "Log uit")

Let op: aankopen zijn gekoppeld aan een Apple ID; je kunt oude aankopen niet (gratis) downloaden met je nieuwe Apple ID.

Dank je!!! Het is gelukt! Maar mijn apps die erop staan uploden dus ook niet meer en moet die er opnieuw op zetten?
  #5  
Oud 18-03-14, 15:25
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carla1970 Bekijk bericht
Appel zegt dat het geen goed email adres meer is. en als ik mijn wachtwoord in toets geeft hij wel het Wanadoo adres aan. Maar ik krijg daarna een melding dat ik een nieuwe ID moet aanmaken want het mailadres klopt niet. Dit heb ik dus gedaan maar ik weet niet hoe ik het het Wanadoo adres van mijn ipad af kan gooien en kan vervangen voor een nieuwe ID.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2014 om 10:42 ----------




Dank je!!! Het is gelukt! Maar mijn apps die erop staan uploden dus ook niet meer en moet die er opnieuw op zetten?
Elke aangekochte app is gekoppeld aan een uniek Apple ID. Als je die wilt updaten (dat is volgens mij wat je bedoelt met uploden?), kan dat alleen met je 'oude' Apple ID. Met een nieuw Apple ID zul je zoals reeds gezegd al je apps opnieuw moeten kopen (al dan niet gratis).
  #6  
Oud 18-03-14, 23:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt hier toch je emailadres wijzigen ? Dan blijf je je oude Apple ID houden en dus ook je aankopen.
  #7  
Oud 19-03-14, 13:11
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Je kunt hier toch je emailadres wijzigen ? Dan blijf je je oude Apple ID houden en dus ook je aankopen.
dat klopt! Dat is inderdaad de beste oplossing. Maarrrr....ze heeft problemen met haar eerste AppleID dus ik vermoed dat inloggen via die site al problematisch wordt.
  #8  
Oud 20-03-14, 22:39
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik zou het toch graag van haar zelf horen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe moet ik de play icon in statusbar veranderen Werkpaard Jailbreak apps en thema's 7 25-07-13 10:08
Hoe mijn toegangscherm veranderen op Iphone 4 Brayen Jailbreak apps en thema's 3 22-02-11 18:55
Alle iDevices: Hoe je je bootscreen moet veranderen na de jailbreak ! samtulp6 Jailbreak 4 16-11-10 22:58
Hoe moet ik de tekst:ontgrendelen veranderen?? hakkie05 Archief 1 29-04-10 16:54
Hoe moet ik mijn iphone 2e generatie 16GB jailbreaken Ancotje Archief 1 15-01-10 22:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.