Windows Media Player naar iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een hele tijd geleden een TV serie opgenomen op mijn PC via Windows Media Center. (Analoge kabel - Telenet). Ik kan die serie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows Media Player naar iPad 2
Ik heb een hele tijd geleden een TV serie opgenomen op mijn PC via Windows Media Center. (Analoge kabel - Telenet).
Ik kan die serie nu op mijn PC bekijken, maar ik zit liever in de zetel dan op een houten stoel. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Ik zou de PC kunnen overnemen met teamviewer, maar ik zoek een elegantere methode. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zetel voor de pc zetten
Er zijn verschillende video-bewerkingsprogramma's die jouw serie kunnen omzetten naar een voor de iPad geschikt formaat. Je kunt de app Air Video proberen. En zo kan ik nog wel even doorgaan (Apple TV aanschaffen en je serie in iTunes importeren).... |
|
||||
|
||||
Of gebruik het handige programma "formatFactory" deze kan je video's zeer simpel overzetten naar een iPad formaat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor Windows Media Player | TVDP | iPad algemeen | 1 | 18-12-12 11:30 |
Azul media player | Quint90 | iPad Apps | 2 | 06-07-11 22:07 |
Tip: iPad en Windows Media Center | Jschoorl | iPad algemeen | 0 | 02-01-11 12:42 |
Windows: Hekel aan iTunes?: sync met Windows Media Player | Barlow | Desktop-applicaties | 9 | 19-06-08 21:58 |
|
|