iPad mini batterij binnen 8 uur leeg? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vanochtend had ik mijn iPad mini meegenomen naar school en had er vervolgens niks mee gedaan... Batterij was 100 procent en ik laad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad mini batterij binnen 8 uur leeg?
Hallo allemaal,
Vanochtend had ik mijn iPad mini meegenomen naar school en had er vervolgens niks mee gedaan... Batterij was 100 procent en ik laad de iPad alleen maar op als hij leeg is (was meestal binnen een aantal dagen maar nu binnen ongeveer 8 uur). Weten jullie wat ik hieraan kan doen? Terug gaan naar de winkel waar ik de iPad heb gekocht? Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als hij in je tas heeft gezeten kan het scherm aan zijn blijven staan en dan is hij snel leeg. Kijk eens bij instellingen -> algemeen -> gebruik wat er voor tijden staan.
|
|||
|
|||
Zet 'm dan eens op vliegtuigmodus, dan werkt Wi-Fi niet, en zet ook bluetooth uit, en ook automatische updates.
|
|
||||
|
||||
Ja, wat stond er bij 'gebruik'?
En heb je het probleem nog steeds? Al eens een reboot of harde reset gedaan? |
|
|||
|
|||
Dit was inderdaad het probleem! Ik heb een hoesje die ook het scherm beschermd, als het hoesje ook maar een beetje verschuift dan gaat het scherm aan. Kan ik dit voorkomen?
|
|
||||
|
||||
Plakbandje helaas...
|
|
|||
|
|||
Instellingen->algemeen->vergrendel/ontgrendel uitzetten
|
Labels |
batterij, ipad, leeg, snel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij loopt binnen 3 uur volledig leeg | dms | iPhone algemeen | 5 | 15-07-13 17:32 |
Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg! | wrvk82 | iPhone algemeen | 48 | 04-10-12 09:20 |
Batterij Iphone 4 binnen 2 uur leeg | Marlous26 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-12 13:41 |
Batterij binnen 4 uur leeg | chevrolet | iPhone algemeen | 9 | 19-08-11 22:27 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
|
|