//

Foto's iPad overzetten naar PC

Foto's iPad overzetten naar PC discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik heb al een tijdje een iPad 2 en ik heb er al veel foto's mee gemaakt en foto's opgezet van me camera. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-14, 16:56
Jaguarfk Jaguarfk is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Standaard Foto's iPad overzetten naar PC

Goedendag,
ik heb al een tijdje een iPad 2 en ik heb er al veel foto's mee gemaakt en foto's opgezet van me camera. Nu is mijn opslaggeheugen bijna vol.
Bovenaan de lijst van het opslaggebruik van mijn apps staat 'Foto's en Camera' met 11,4 GB. Wanneer ik erop klik staat er 'Filmrol 7,4 GB', 'Fotobibliotheek 4,0 GB' en 'Fotostream 3,8 KB'.
Ik wil dus graag alle foto's naar mijn pc (Windows 7) overzetten. Wanneer ik mijn iPad aan mijn pc aansloot, zag ik in het mapje 'DCIM' allemaal mapjes staan. Als ik bij de eigenschappen van DCIM kijk, is dit in totaal 5,27 GB.
Dit snap ik dus niet. Van wat is die 5,27 GB? Van mijn filmrol of filmrol en fotobibliotheek? En wat is precies het verschil tussen Filmrol en Fotobibliotheek?
Ik heb geprobeerd om die hele 5,27 GB naar mijn pc te verplaatsen (via de verkenner), maar dat werkt dus niet. Als ik alles kopieer en plak dan stopt ie er na een paar foto's mee zonder een melding o.i.d. te geven.
Hoe kan ik dus mijn gehele fotocollectie naar mijn Windows 7 PC verplaatsen (zodat het dus ook van mijn iPad weg is)?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-14, 17:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iOS: persoonlijke foto's en video's van iOS-apparaten importeren op een computer
  #3  
Oud 21-04-14, 18:11
Jaguarfk Jaguarfk is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor je reactie.
Ik heb dit gedaan en veel foto's zijn nu van me iPad af en staan op me PC.
Maar alsnog staat er dat 'Foto's en Camera' 5,2GB in beslag neemt.
Filmrol is 1,1 GB; Fotobibliotheek 4,2 GB en Fotostream 3,9 KB. (Apart dat Fotobibliotheek is toegenomen).
Ik heb aangeklikt dat de iPad de foto's moet verwijderen nadat ze geïmporteerd zijn.
Als ik me iPad aansluit en in verkenner kijk, staan alle mappen er wel nog maar er staan geen foto's meer. DCIM is nu nog maar 9,7 KB.
Hoe krijg ik nu de rest van de foto's die nog op me iPad staan op mijn PC?
  #4  
Oud 21-04-14, 18:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaguarfk Bekijk bericht
Fotobibliotheek 4,2 GB en Fotostream 3,9 KB. (Apart dat Fotobibliotheek is toegenomen).
Fotobibliotheek kunnen twee dingen zijn:

1) Albums die je zelf hebt aangemaakt op de iPad met plaatjes uit de Filmrol. Die albums zijn niet meer dan verwijzingen met thumbnails naar de Filmrol;

2) Foto's die gesynchroniseerd zijn met iTunes op de PC. Die foto's kan je alleen maar verwijderen met iTunes door de respectievelijke gesynchroniseerde folders uit te vinken in iTunes. Dan opnieuw synchroniseren.
  #5  
Oud 22-04-14, 20:53
Jaguarfk Jaguarfk is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Standaard

Oke, ik heb geen albums meer maar de fotobibliotheek neemt nog steeds 4,2 GB in beslag.
Er staan nog veel foto's op de iPad die ik waarschijnlijk allemaal van mijn camera heb afgehaald. Ik synchroniseer geen foto's met iTunes, ik heb niet eens iTunes meer.
Hoe kan ik alsnog al die foto's van mijn iPad afhalen en opslaan op mijn pc?
  #6  
Oud 27-04-14, 00:53
Jaguarfk Jaguarfk is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Standaard

Iemand?????????
  #7  
Oud 27-04-14, 01:01
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

iTunes installeren op je pc.
  #8  
Oud 27-04-14, 10:12
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Gebruik een ander grogramma dan itunes . Op windows kan dit, zoek eens op copytrans
  #9  
Oud 27-04-14, 10:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Gebruik een ander grogramma dan itunes . Op windows kan dit, zoek eens op copytrans
Geen enkel alternatief programma kan een verbinding maken met een iPhone zonder de onderliggende functies van iTunes zoals oa. usbmuxd.
  #10  
Oud 28-04-14, 16:17
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaguarfk Bekijk bericht
Oke, ik heb geen albums meer maar de fotobibliotheek neemt nog steeds 4,2 GB in beslag.
Er staan nog veel foto's op de iPad die ik waarschijnlijk allemaal van mijn camera heb afgehaald. Ik synchroniseer geen foto's met iTunes, ik heb niet eens iTunes meer.
Hoe kan ik alsnog al die foto's van mijn iPad afhalen en opslaan op mijn pc?
dit gaat heel gemakkelijk met de app 'photo transfer app'.
  #11  
Oud 28-04-14, 21:17
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Of neem dropbox
Reageren

Labels
computer, foto's, ipad, overzetten, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's overzetten van laptop naar ipad helmus2 iPad algemeen 1 16-02-14 21:10
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad Ver$uZ Motorsport iPhone algemeen 3 11-05-13 17:07
Video: foto's overzetten van iPhone naar iPhone of iPad? johnnybt Muziek, foto & video 17 05-06-11 00:36
Foto's overzetten naar laptop Ann1 iTunes 2 29-10-10 01:03
Foto's overzetten naar Mac Liese Birdie iPhone Apps 2 15-11-08 18:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.