//

Geluid op ipad 2 verdwijnt tijdens gebruik apps

Geluid op ipad 2 verdwijnt tijdens gebruik apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al geruime tijd geluidsproblemen met mijn ipad2. Ik heb alles uitgeprobeerd, maar kom er niet uit. Als ik de zijschakelaar voor harder en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-14, 12:32
A160674 A160674 is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard Geluid op ipad 2 verdwijnt tijdens gebruik apps

Ik heb al geruime tijd geluidsproblemen met mijn ipad2. Ik heb alles uitgeprobeerd, maar kom er niet uit. Als ik de zijschakelaar voor harder en zachter zetten bedien, dan verschijnt er een kleine display op het scherm, echter ZONDER indicatiebalk waarop je kunt zien hoe hard het geluid staat. Als ik nu de ipad2 reset komt het geluid terug! Ik gebruik dan de apps en dan valt het geluid weer uit. Dit gebeurt echter op willekeurige momenten. Als ik de ipad even niet gebruik kan het geluid spontaan weer terugkomen. Ik heb er geen logische verklaring voor. Alleen resetten helpt, dan komt het geluid weer. Zouden de app-jes misschien iets doen. Ik snap er niets van. Is er geen controleprogrammatuur van bv. Apple om zoiets te controleren, zodat er tenminste een melding verschijnt die aangeeft wat er aan de hand is. Als ik bij de instellingen onder geluid op de indikatiebalk tik, dan hoor ik het geluid WEL?
Wat een toestanden.....
Wie is zo ervaren dat hij dit probleem herkent?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-14, 13:17
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

De apps kunnen dit niet veroorzaken aangezienelke app in een soort van zandbak werkt, eenmaal er iets foutloopt gebeurt dit enkel in die zandbak en niet op het gehele iOS systeem, dit is niet zo met android of Windows daar kunnen apps doen wat ze willen met het systeem! Op dit vlak is iOS en Osx veel beter. Ik heb zo het vermoeden dat er iets met je dockconnector scheelt. Probeer het stof eruit te halen met een stofzuiger of met een wattenstokjes. Zorg er wel voor dat je de pinnen niet beschadigd.

Srr als er woorden fout geschreven zijn, heb namelijk dyslexie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad springt automatisch naar beginscherm tijdens gebruik van Apps vianet iPad algemeen 10 04-12-17 12:34
Na update7.0.6 op Ipad 2, sluit hij zichzelf tijdens gebruik af FerroAquila iPad algemeen 4 02-03-14 13:33
Mijn Ipad valt weg tijdens gebruik van Safari LiesB iPad algemeen 6 30-07-13 19:41
iPad retina wordt warm tijdens gebruik frank1964 iPad algemeen 2 11-04-13 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.