//

Apple AirPort Time Capsule 3 TB backup maken ipad

Apple AirPort Time Capsule 3 TB backup maken ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb me zo juist aangemeld hier, lees al wel een tijdje wat draadjes mee. Maar zit nu toch zelf met een probleem. Ik doe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-05-14, 09:45
Pedro98 Pedro98 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 2
Standaard Apple AirPort Time Capsule 3 TB backup maken ipad

Hallo,

Heb me zo juist aangemeld hier, lees al wel een tijdje wat draadjes mee. Maar zit nu toch zelf met een probleem.

Ik doe veel aan fotografie, en dacht dat het handig zou zijn dat ik een Apple AirPort Time Capsule zou aanschaffen. Had begrepen dat je van je ipad daar een back-up kon maken en dus altijd al je gegevens die je niet meer op je ipad heb staan toch nog kon bekijken.

Nu heb ik al wel Wi-Fi via de airport, maar kan niks vinden over hoe ik mij van mij ipad een back-up maak.

Kan wel via mijn Windows pc de airport zien en daar wat foto op de schijf zetten. En dan via de ipad met de app remote files de foto's zien. Duurd wel extreem lang voor ze geladen zijn dus zichtbaar zijn.

Wie kan mij helpen hoe ik dus de foto's van mij ipad rechtstreeks op de schijf kan zetten!

Allemaal alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-05-14, 09:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pedro98 Bekijk bericht
Had begrepen dat je van je ipad daar een back-up kon maken en dus altijd al je gegevens die je niet meer op je ipad heb staan toch nog kon bekijken.
Dat heb je verkeerd begrepen. Op een Time Capsule kan men geen backup/reserverkopie maken van een iPad. Je kan wel data dumpen op een TC, zoals je al zelf schrijft.

De TC is niet erg geschikt als NAS en is eigenlijk ontworpen om Time Machine backups te maken van een Mac. Vandaar ook de naam Time Capsule. Een TC is geformatteerd in HFS+ en toont zich aan Windows computers als een FAT32 netwerk HDD, met alle beperkingen van FAT32.

Ik denk dat je beter gesteld bent met een goede NAS ipv. een TC.
  #3  
Oud 03-05-14, 13:15
Pedro98 Pedro98 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 2
Standaard

Oké bedankt voor het snelle antwoord. Hoef ik dus niet meer verder te zoeken naar hoe het moet.
  #4  
Oud 04-05-14, 20:33
HooijmansNL's schermafbeelding
HooijmansNL HooijmansNL is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Boxtel
Berichten: 131
Standaard

Kan hier dan geen slotje op?
__________________
Stay Hungry ... Stay Foolish
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Apple Time Capsule Machiel87 Muziek, foto & video 10 20-08-17 10:51
Airport Time Capsule in combinatie met iPhone 4 geen Wi-Fi verbinding mogelijk Noelke Wi-Fi 9 17-03-14 13:25
Video: airport-time-capsule > mediacenter? dogphaze Muziek, foto & video 1 10-10-13 09:51
Apple TV icm time Capsule tonveringa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 30-01-12 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.