//

onenote en sharefile

onenote en sharefile discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad in gebruik waarop ik het nodige test, om te kunnen beoordelen of het van toegevoegde waarde zou kunnen zijn/worden in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-14, 09:26
apruijn apruijn is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Question onenote en sharefile

Ik heb een ipad in gebruik waarop ik het nodige test, om te kunnen beoordelen of het van toegevoegde waarde zou kunnen zijn/worden in de mobile strategie van onze organisatie.[/FONT][/SIZE]
Wij hebben dropbox verboden (company policy) en als alternatief daarvoor Sharefile in gebruik

Ik ben gaan testen op de ipad met onenote; waarover ik erg enthousiast ben (m.n. vanwege de integratie met onenote op mijn windows pc)
Alleen…onenote slaat in principe de data op in de cloud op een door mij aangemaakt windows-live account
Ik had na wat spitwerk en verdergaand inzicht in elkaar geknutseld dat vanaf de pc de opslag van onenote niet meer in microsoft maar in sharefile gebeurde.

Op de ipad wil ik nu mijn notebooks vanaf sharefile openen, maar loop dan tegen het volgende aan :
ik kan bij mijn gekoppelde services wel Sharefile terug vinden, maar als ik die aan tik verschijnt de melding :
"Er is een beveiligde verbinding vereist. Deze site vereist een beveiligde verbinding. Vervang 'http://'door 'https://'en probeer het opnieuw."
Maar waar moet/kan ik dit instellen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.