//

Barst in scherm iPad 4

Barst in scherm iPad 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben er zojuist achtergekomen dat er een bart in het scherm van mijn iPad zit. De barst loopt het meeste gedeelte over de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-14, 19:36
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard Barst in scherm iPad 4

Hallo,

Ik ben er zojuist achtergekomen dat er een bart in het scherm van mijn iPad zit.
De barst loopt het meeste gedeelte over de rand maar ook een flink stuk over het scherm zelf.

Ik had mijn iPad eerder vandaag al een paar keer gebruikt en toen is het mij niet opgevallen (iPad zit in een hoes
En nu zag ik het opeens.
Ik weet 100% zeker dat de iPad recentelijke niet is gevallen.

Mijn iPad is wel eens gevallen maar ik heb eerder nooit iets van barsten of krassen gezien, wel is een stukje van een hoek afgeschaafd nadat hij eens is gevallen.
Maar is het opeens mogelijk dat er een barst in het scherm komt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-14, 17:41
iTroubles iTroubles is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 9
Standaard

Het kan zijn dat er al een miniscuul scheurtje aanwezig was van de eerste val. En dat deze door een fatale beweging uitgescheurd is. Als je nog garantie hebt kan je het proberen bij een van de iCentre's. Gewoon ontkennen dat hij ooit gevallen is.
  #3  
Oud 06-06-14, 18:05
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTroubles Bekijk bericht
Het kan zijn dat er al een miniscuul scheurtje aanwezig was van de eerste val. En dat deze door een fatale beweging uitgescheurd is. Als je nog garantie hebt kan je het proberen bij een van de iCentre's. Gewoon ontkennen dat hij ooit gevallen is.
Ik ben bij de winkel geweest waar ik hem gekocht heb (BCC) maar die konden mij niet echt helpen, ze kunnen hem opsturen maar daar heb ik geen zin in.

Ik heb ook contact gehad met Apple via chat en wat ze via de foto konden zien leek het er inderdaad op dat deze barst is ontstaan door drukschade maar hij wist niet zeker en adviseerde mij om naar een Apple store te gaan..

Ik lees toch redelijk vaak dat mensen gewoon een nieuwe iPad krijgen als ze bij de Apple store zijn geweest.
Ik zit er ook over te denken om een afspraak te maken bij de genius bar (maar ik ga er sowieso niet van uit dat ik zomaar een nieuwe zou krijgen)
  #4  
Oud 06-06-14, 18:09
iTroubles iTroubles is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Ik ben bij de winkel geweest waar ik hem gekocht heb (BCC) maar die konden mij niet echt helpen, ze kunnen hem opsturen maar daar heb ik geen zin in.

Ik heb ook contact gehad met Apple via chat en wat ze via de foto konden zien leek het er inderdaad op dat deze barst is ontstaan door drukschade maar hij wist niet zeker en adviseerde mij om naar een Apple store te gaan..

Ik lees toch redelijk vaak dat mensen gewoon een nieuwe iPad krijgen als ze bij de Apple store zijn geweest.
Ik zit er ook over te denken om een afspraak te maken bij de genius bar (maar ik ga er sowieso niet van uit dat ik zomaar een nieuwe zou krijgen)
Dat is inderdaad zo. Bij Apple ontkennen ze vaak in eerste instantie dit soort service, maar als je doorzet geven ze vaak toch al gauw toe. Ik zou gewoon een afspraak maken met een echte iStore (A'dam) en daar ontkennen dat je hem ooit hebt laten vallen.

Ik heb eens een iPhone gehad waar het scherm door val van uitpuilde. Ik heb toen via selfsolve.apple.com een afspraak voor pick-up gemaakt van UPS en ik had binnen 5 dagen een nieuwe iPhone toegestuurd gekregen.

M.a.w. proberen kan nooit kwaad, tenzij je heel ver woont van a'dam natuurlijk.
De retailers schuiven vaak het werk een beetje rond, dus daar zou ik niet zo op rekenen.
  #5  
Oud 06-06-14, 18:11
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTroubles Bekijk bericht
Dat is inderdaad zo. Bij Apple ontkennen ze vaak in eerste instantie dit soort service, maar als je doorzet geven ze vaak toch al gauw toe. Ik zou gewoon een afspraak maken met een echte iStore (A'dam) en daar ontkennen dat je hem ooit hebt laten vallen.

Ik heb eens een iPhone gehad waar het scherm door val van uitpuilde. Ik heb toen via selfsolve.apple.com een afspraak voor pick-up gemaakt van UPS en ik had binnen 5 dagen een nieuwe iPhone toegestuurd gekregen.

M.a.w. proberen kan nooit kwaad, tenzij je heel ver woont van a'dam natuurlijk.
De retailers schuiven vaak het werk een beetje rond, dus daar zou ik niet zo op rekenen.
Ik kan daar wel gaan zeggen dat mijn iPad niet gevallen is ofzo maar ik heb dan geen idee hoe ik dan die afgeschaafde hoef moet verklaren

Ik heb ook goede ervaringen met de Apple store hoor maar dat was in de VS
  #6  
Oud 06-06-14, 18:44
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Ipad 4 scherm vv. Kost ongeveer 90 euro . Ter indicatie
  #7  
Oud 06-06-14, 19:50
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Ipad 4 scherm vv. Kost ongeveer 90 euro . Ter indicatie
De prijzen variëren nogal zie ik.
Ik zie het van 80 euro tot ongeveer 180 euro staan.
Ik heb er nu eentje gevonden bij mij in de buurt die ook schermen vervangt voor 150 euro dit is dan wel met een origineel Apple onderdeel en je hebt 12 maanden garantie..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Barst in scherm iPhone 5 BabetteV iPhone algemeen 14 05-03-14 11:59
5S Barst scherm: reparatie Possimpible iPhone algemeen 6 27-12-13 09:02
iPad scherm barst Yozef1982 iPad algemeen 5 02-01-13 11:11
Barst in scherm wouter2190 iPhone algemeen 1 17-06-10 22:07
barst in scherm !!! :( dj_joske Archief 4 17-07-08 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.