//

ipad vriend wil niet inloggen op mijn netwerk

ipad vriend wil niet inloggen op mijn netwerk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een vriend op bezoek met zijn ipad. Zijn ipad wil niet inloggen op mijn netwerk. Netwerk vind ik in de lijst netwerken. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-06-14, 18:07
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard ipad vriend wil niet inloggen op mijn netwerk

Heb een vriend op bezoek met zijn ipad. Zijn ipad wil niet inloggen op mijn netwerk. Netwerk vind ik in de lijst netwerken. Als ik op netwerk klik vraagt ie om wachtwoord, na intypen ww. zegt ie "kan geen verbinding maken met het netwerk". In de instellingen van netwerk zie ik ook geen lease knop staan. Router en ipad merdere keren herstart en er zit nieuwste software op.
Handmatig invoeren netwerkgegevens helpt niet.
Wat zou het kunnen zijn?
bij vriend thuis werkt ipad gewoon wel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-14, 19:40
Lonie Lonie is offline
• iOS 7.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 5
Standaard

Mischien laat je router alleen bepaalde mac-adressen van verschillende apparaten toe die je eerder hebt toegediend?

mac-adres van je Ipad toevoegen aan je router firewall
  #3  
Oud 15-06-14, 23:25
numan numan is offline
 
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 37
Standaard

Niet per ongeluk een netwerk gekozen met dezelfde letters/naam, , maar ander(e )cijfer(s)?
Bij mij zie ik bijv. meerdere UPC's
  #4  
Oud 17-06-14, 09:13
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Neen Numan. Het zal eerder een router issue zijn gezien ik het gisteren proberde ergens anders met desbetreffende ipad en daar pakte die het meteen. Zal bij volgende gelegenheid mac adres van ipad invoeren in de router. Deze ipad is nooit eerder aangemeld geweest op mijn router Lonie.
iig bedankt voor meedenken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone5 wil niet verbinden met (proximus mtv) 3G netwerk wel met Wi-Fi catteeuw iPhone algemeen 5 15-06-14 18:32
Na updaten 7.1.1 inloggen op Wi-Fi netwerk niet mogelijks op zowel de 4S als de 5S WilcoNL iPhone algemeen 5 27-04-14 22:16
als ik mijn iphone 5 wil verbinden met mijn thuis netwerk lukt het niet? courske iPhone algemeen 5 30-11-12 11:36
inloggen op eigen draadloos netwerk lukt niet Bartje iPhone algemeen 2 22-01-10 12:56
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 18:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.