//

Ik kan mijn Ipad niet koppelen aan soundbar

Ik kan mijn Ipad niet koppelen aan soundbar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een soundbar van LG (NB4540) die via bluetooth gekoppeld kan worden met andere divices. Nu lukt de koppeling via mijn IPhone wel maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-14, 15:58
hvandekamp hvandekamp is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Standaard Ik kan mijn Ipad niet koppelen aan soundbar

Ik heb een soundbar van LG (NB4540) die via bluetooth gekoppeld kan worden met andere divices.
Nu lukt de koppeling via mijn IPhone wel maar een koppeling via de IPad niet.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan en hoe ik wel een verbinding tot stand kan brengen tussen de soundbar en de IPad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-14, 16:39
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Zet je iPad eens in Vliegtuigmodus.
En heeft je iPhone nog verbinding ? Zo ja, verbreek die.
  #3  
Oud 30-06-14, 16:56
hvandekamp hvandekamp is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Standaard

Ook in de vliegtuigmodes komt er geen verbinding. Ik krijg telkens de melding dat ik moet controleren of de soundbar aan staat en gereed is om te koppelen.
De verbinding met de IPhone is verbroken.
Bij de IPad van mijn vrouw komt er wel een verbinding tot stand en werkt die verbinding prima. Het lijkt aan de bluetooth verbinding van mijn IPad te liggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Ik kan mijn 4 koppelen met de Car Kit , maar niet die van mijn vrouw die een 4S heeft Guy50 iPhone Navigatie 0 06-06-14 18:31
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad Guest-20161104111522 iPad algemeen 12 29-06-13 17:17
Windows: Help: krijg mijn iphone niet en mijn ipad wel gekoppeld aan itunes. Ddeswijzen iTunes 3 01-04-13 16:30
Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten Kahless iPad algemeen 0 08-11-12 17:18
mijn nummerherkenning kan niet aan ?! The Student iPhone algemeen 5 15-10-09 21:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.